|
Inlägg #1: Postat: 2001-05-27 11:36:00
|
|
Sanna Linnea |
Tyckte det var så typiskt att du inte hade fått någon kommentar på din artikel.. så jag måste ju skriva en. Jag tycker också att de ska släppa ut Annika! Och du, fortsätt tycka!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-05-27 12:54:00
|
|
Karl Andersson |
Kommentarer kan utebli av flera skäl. Folk kan förstås vara ointresserade. Det kan också hända att de inte förstår tesen man driver, och då har man ju misslyckats med att göra den tydlig. Men det kan också vara så att folk tycker att en artikel var så fantastiskt bra att allt är sagt genom dess ord och inte behöver kommenteras ytterligare. Det tycker jag att du ska tänka på. Och det är inget fel på din svenska.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-05-27 18:48:00
|
|
Kajsa Kallio |
Hej kompis! Du skriver, alltså finns du :. Jag vill också ha respons, omedelbart och hela tiden, fast jag är för feg för att be om den. Du är bra, du kan skriva. Fortsätt ge så kommer du att få. Oj, det blev lite väl spejsat för att vara jag eller kanske inte hursomhelst är det icke desto mindre sant!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-05-28 13:22:00
|
|
Henrik |
Soffpotatis-samhället som det ser ut idag gör att folk bara kan engagera sig eller ge respons om det inte kräver någon uppoffring. Behöver man visa att man står för något, spendera lite tid eller kosta på en eller två kronor så drar mer än halva befolkningen öronen åt sig.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-05-29 16:31:00
|
|
Stefan H |
Varför dom inte svarar? För att dom aldrig kommer ändra sitt beslut. I USA så motiveras försvaras alla lagar typ rätten att få bära vapen i konstitutionen med det sedvanliga och överdrivna: "jamen om vi ändrar här då kommer dom be om att vi ändrar på andra punkter och då..då jävlar packar allt ihopp"
|
| |