Nu tror jag att Calle Jonsson är oskyldig

Den här tråden diskuterar artikeln Nu tror jag att Calle Jonsson är oskyldig.
Inlägg #1: Postat: 2005-04-05 10:14:00
Nähädu
Spekulationer, bäste Hr.Butt. Jag är itne alls lika övertygad som du. Gräver man lite om Jonssons förflutna så har han en minst sagt våldsbenägen och våldsprovocerande sida också. Så vi får väl se..?
Inlägg #2: Postat: 2005-04-05 10:50:00
pUs
Det är väl ändå lite tidigt att spekulera kring? Om du inte sitter på annan information än den du nämnde i artikeln, dvs. Huruvida gärningen betraktas som osannolik eller inte är irrelevant. För oss laglydiga känns dom allra flesta brottsliga handlingar främmande, ändå sker dessa oavbrutet omkring oss.
Inlägg #3: Postat: 2005-04-05 22:02:00
megever
Jag tycker att det svenska medborgarskapet har blivit som - 0 , medborgare slängs ut ur detta land på löpande band.
Inlägg #4: Postat: 2005-04-05 22:52:00
Calle Z
Det måste ha smärtat dig att du numera tror så! Personligen så avstår jag ifrån att spekulera. Är killen skyldig så givetvis så skall han dömas i Grekland. Men i dina andra artiklar om CJ så har det lyst igenom vad du vill ha sagt! Nämligen att media och att alla infödda svenskar har sett honom som oskyldig! För att killen råkar vara infödd svensk. Han är ju som du skrev en Kalles kaviar Calle. Du av alla människor dömde honom på förhand. I din iver att bevisa någon sort rasism.
Inlägg #5: Postat: 2005-04-05 23:17:00
Jan E
Du är plågsamt förnumstig och dina spekulationer tillför inte ett smack!
Inlägg #6: Postat: 2005-04-06 00:46:00
Mysan
Vi får väl an se om han är oskyldig.
Svårt att veta .Men han verkar ju vara det.
Laddar...