|
Inlägg #1: Postat: 2005-02-14 14:14:00
|
|
Anna Drangel |
Som jag sagt tidigare... jag säger inte att tjejer inte kan vara kåta och villiga. Men även om man är kåt och villig måste det finnas ett ansvar hos i det här fallet, killarna. Du undrar vad jag tror. Ja, jag tror det var en situation som killarna utnyttjade till sin fördel o inte riktigt brydde sig om hur hon hade det. Det verkar som de gick lite för långt...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-14 17:02:00
|
|
Franklin |
Jag tror de flesta av oss varit med om sexuella situationer vi ångrat. I alla fall har jag det. En händelse gav mig ångest i flera dagar, jag kände skam och önskade hela saken ogjord. I denna situation upplevde jag att tjejerna utnyttjade det faktum att jag var full. Men tyvärr hade jag i fyllan och villan försatt mig i situationen och fick således skylla mig själv.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-14 17:03:00
|
|
Franklin |
Jag tror de flesta av oss varit med om sexuella situationer vi ångrat. I alla fall har jag det. En händelse gav mig ångest i flera dagar, jag kände skam och önskade hela saken ogjord. I denna situation upplevde jag att tjejerna utnyttjade det faktum att jag var full. Men tyvärr hade jag i fyllan och villan försatt mig i situationen och fick således skylla mig själv.
|
| |