Gangbang - en dyrköpt historia

Inlägg #1: Postat: 2005-02-14 14:14:00
Anna Drangel
Som jag sagt tidigare... jag säger inte att tjejer inte kan vara kåta och villiga. Men även om man är kåt och villig måste det finnas ett ansvar hos i det här fallet, killarna. Du undrar vad jag tror. Ja, jag tror det var en situation som killarna utnyttjade till sin fördel o inte riktigt brydde sig om hur hon hade det. Det verkar som de gick lite för långt...
Inlägg #2: Postat: 2005-02-14 17:02:00
Franklin
Jag tror de flesta av oss varit med om sexuella situationer vi ångrat. I alla fall har jag det. En händelse gav mig ångest i flera dagar, jag kände skam och önskade hela saken ogjord. I denna situation upplevde jag att tjejerna utnyttjade det faktum att jag var full. Men tyvärr hade jag i fyllan och villan försatt mig i situationen och fick således skylla mig själv.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-14 17:03:00
Franklin
Jag tror de flesta av oss varit med om sexuella situationer vi ångrat. I alla fall har jag det. En händelse gav mig ångest i flera dagar, jag kände skam och önskade hela saken ogjord. I denna situation upplevde jag att tjejerna utnyttjade det faktum att jag var full. Men tyvärr hade jag i fyllan och villan försatt mig i situationen och fick således skylla mig själv.
Laddar...