Inlägg #1: Postat: 2005-02-11 19:28:00
|
Mysan |
Ja efetersom du och dessa killar har varit åtalade eller så vet ju du bäst.Men jag tror att de är oskyldiga men man kan ju aldrig veta.Har tjejen bara velat sätta dit nån för kändisskap eller?Vad jag vet så förhördes de bara. Det har varit otroligt mycket våldtäkter dessa veckor.vad kan det bero på ? Blir de inspirerade av media ?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-12 06:07:00
|
stålis |
Tre ishockeyspelare har haft sexuellt umgänge med en och samma kvinna. Det är i och för sig inte olagligt än så länge, men oenighet råder om vad som förevarit mellan ishockeyspelarna och kvinnan.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-12 13:31:00
|
Anna Li |
Ja stackars,stackars hockey killar - NOT. De får ta ansvar för vad de gjort och det minsta de gjort är ju att tillbringa natten innan en landslagsmatch i hockey med att festa och ha gruppsex.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-12 15:55:00
|
Malin Michea |
Jävligt osnygg historia. Huselius har väl fru och barn så vitt jag vet, sänder de stackarna en tanke.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-02-12 16:01:00
|
Unto S |
He-he! Tänk om dessa kristna renrasiga svenska ishockeyspelare hade varit invandrare istället? Jag föreslår att ishockeyspel förbjuds. Ishockeykulturen är lika med våldtäktsmän. Stoppa dom! Eller hur Ståhlman? Det där var lite av din argumentation när det gäller invandrare! He-he!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-02-12 16:34:00
|
Aleta |
Menar Billy Butt och hans fans här att våldtäkter inte förekommer?
Och hur osmakligt är det inte att sätta på en tjej som är för full för att hänga med, om det var "allt" som hände? Vad är det med vissa män? Kan de inte skaffa en "Miss Softie" om de nu bara är ute efter ett medvetslöst hål?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-02-12 17:54:00
|
Harai |
Ej dömdej skyldig. Hur kan det komma sig att killarna trots att de inte ens står åtalade och än mindre dömda för ngt brott avstängs? Vill massmedia att vi ska ha en lagstiftning mot gruppsex och allmänt omoraliskt beteende? Våldtäkt kan inte styrkas vi måste betrakta dem som helt oskyldiga och inte 68 oskyldiga eller liknande...
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-02-12 21:27:00
|
Anna Drangel |
Jag ser ingen vinst med att anmäla någon för våldtäkt bara för att skapa rubriker. Tror någon allvarligt att kvinnan ville "sätta dit" dom här killarna? Jag tror snarare hon var ett fan el liknande. Kanske var det ändå så att killarna tog för sig när dom hade chansen. Sedan pratar man om fysisk bevisning... Måste man ha söndertrasat underliv och behöva sy för att det ska kallas våldtäkt? Hur pass mkt ska man blöda för att det ska klassas som "fysiskt skadad"?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2005-02-14 01:11:00
|
Sunny |
Billy: Som man bäddar får man ligga. Hur det än ligger till med händelseförloppet o anklagelserna om våldtäkt eller inte så handlar det om 3 vuxna män som självklar får ta ansvar för vad de gör. Även om de "bara" betett sig som svin o inte gjort någonting kriminellt.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2005-02-16 01:19:00
|
soilander |
Helt ok artikel, Billy, men jag kan tänka mig att de svär vid sina skrivbord när de läser om dina reaktioner här på Sourze. Det är väl än så länge endast 40 000-50 000 som surfar hit, och det är väl ungefär vad Aftonbladet har på en halvtimma. Än så länge är Sourze inte så farlig, men vem vet vem om dess kapacitet? Länk: rosenberg.se
|
|