Feministisk idioti

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2005-02-11 19:12:00
Sunny
Jag är gald över att du är tillbaka o med en klar 5:a dessutom!
Inlägg #22: Postat: 2005-02-12 11:44:00
Jörgen Öhlund
Nu har du lagt upp mina förhoppningar om fler artiklar Malin; Hoppas däremot att det kommer någon som inte behöver vara en motreaktion på något så urbota-dumt som den där emmas artikel. Välkommen tillbak!?:D
Inlägg #23: Postat: 2005-02-12 18:19:00
Stefan_B
Jag är glad att jag tog mig tid att skumma igenom lite här på Sourze. Härlig artikel Malin, fan vad bra du skriver.
Inlägg #24: Postat: 2005-02-13 20:38:00
skalman1973
Tack för denna underbara artikel ! Som vanligt så skriver du det många tänker men inga vågar säga : Det är inget ont i femenismen men när det övergår till radikalfemenism ......... så är det värre ....... ingen kvinna /man ska påtvingas jämlikhetens budskap utan låt den mogna fram låt oss lära av våra misstag ....... inget blir bättre av flera !
Inlägg #25: Postat: 2005-02-13 23:38:00
László
Som kille hade jag inte kommit undan med den här artikeln men oj vad jag har velat skriva den. Tack för att du hade modet att göra det!
Inlägg #26: Postat: 2005-02-14 16:24:00
Unto S
”Jag tänker inte sänka mig till din nivå och använda ord som idiot". Rubriken lyder: ”Feministisk idioti.” Bra Malin! Man bör inte använda ordet idiot, för det berättar om användaren ganska så mycket. Men att använda ord som ”feministisk idioti” är väl ok tycks du mena.?
Inlägg #27: Postat: 2005-02-15 18:19:00
Fowler
Jag tycker båda artiklarna var bra och uttrycker viktiga poänger. Jag tycker Emma har rätt att vara förbannad, det har hon all anledning att vara, det räcker med att gå in på snyggast.nu för att bli förbannad. Samtidigt kommer Malin med viktiga poänger. Your damned if you do and damned if don´t!
Inlägg #28: Postat: 2005-02-19 22:17:00
Chris.X
På ett sätt skulle det vara skönt med en promillegräns. Så det skulle bli slut på detta gnäll. Män får inte ha sex med en full kvinna. Men å andra sidan blir det; en full kvinna får inte ha sex med en man. Låter det lika bra? Inte? Bara nyktra kvinnor får ha sex. Är du tjej, och varit ute på krogen, så är det sexförbud. Det är inget samhälle jag vill leva i. Även om jag själv aldrig har sex med fulla människor. P.g.a att det kan uppstå missförstånd och våldtäktsanklanklagelser.
Inlägg #29: Postat: 2005-02-26 10:33:00
SpiderJerusalem
Rabiata feministers förkärlek för att hacka på söta, unga blondiner som syns i media är fullkomligt vidrig. Systerskapet, minsann. Gäller enbart om du inte sminkar dig eller gillar att gå på klubb. Word, som det heter.
Inlägg #30: Postat: 2005-03-01 16:16:00
Anna Ekelund
Go girl!
Du skriver snyggt och du har huvudet på skaft. I flera år har dumfeministerna fått alldeles för mycket uppmärksamhet. Nu tar vi dem - med intelligens, logik och retorik. Och hjärta, framför allt. Din artikel gjorde mig så glad. Kram!
Inlägg #31: Postat: 2005-04-13 15:35:00
Mabe
Snajdigt!
Du skriver bra, men tyvärr da det skulle bli mycket bättre om du kortade ner och anpassade texten till nätet. Tänk på att det är svårt att läsa för långa/täta texter på skärm och att förhållandet mellan ingress och text är annorlunda på webben jämfört med t.ex. i tidskrifter och tidningar.
Inlägg #32: Postat: 2005-05-20 13:52:00
jennie_maria
Håller med i allt du skriver, skrev just själv om ROKS, den härligt manshatande paranioda organisationen. Tack
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...