Därför är det bra med hat

Den här tråden diskuterar artikeln Därför är det bra med hat.
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2005-02-13 12:43:00
Urban
stor PUSS och KRAM till emma för ditt hat. snart får vi bögar ta hand om alla män i patriarkatet. tack för ditt stöd ;-
Inlägg #42: Postat: 2005-02-13 23:34:00
László
Hat och ilska startar kemiska processer i kroppen som förgiftar levern. Sluta hata för ditt eget bästa!
Inlägg #43: Postat: 2005-02-14 05:37:00
stålis
Kanske hat är vad feminismen handlar om?
Litterärt dock ganska bra skrivet. Aningens långt bara - men jag vet, det blir lätt så.
Inlägg #44: Postat: 2005-02-14 10:49:00
tomster
Berätta mer Emma. Jag vill se den artikeln, nämligen. Den där du beskriver konkret eller mindre konkret allt förtryck och alla orättvisor är inte så konkreta alltid den ojämlikhet DU utsatts för i ditt liv. Även den positiva, gärna, för det är också ojämlikhet, såklart. Sexismen, ge konkreta exempel på hur DU utsatts personligen för sexism.
Inlägg #45: Postat: 2005-02-14 18:54:00
Unto S
Hej Emma! Om betygssättningen igen. Du har 1,9 stjärnor och antifeministen Malin har 4,2 stjärnor. Invandrarhataren och nyliberalen Ståhlberg har fått 4,5 stjärnor på sin fågelartikel och jag 1,8 för min uteliggare/välgörenhetsartikel. Men ge inte upp, skriv på ditt sätt och reta antifeministerna och jag skriver på mitt sätt för att reta kapitalister och andra krigshetsare.
Inlägg #46: Postat: 2005-02-14 21:53:00
Calle Z
"Alla ni kvinnor som tror att för att vinna måste ni spela enligt männens lag och med deras regler. och på detta vis dömer era döttrar och dotterdöttrar att även dom leva i ett patriakatiskt förtryck" Slut citat. Jag kunde inte skrivit det bättre själva! En briljant beskrivning av "heders"kulturen. Som tyvärr är många muslimska tjejers vardag. Var är ditt hat där? Eller är ditt hat förbehållet vita feta gubbar?
Inlägg #47: Postat: 2005-02-15 13:20:00
RobbanM
Håhåjaja.
Hata du, om det är det du gör. Och det är ju en bra grej att spy ur sig om man vill försöka provocera folk. Mig säger det bara att Emma är en person som inget har at komma med utom sin vilja att provocera och sitt behov av att få vara otrevlig. Lycka till med att bli uppfattad som seriös nån annan gång.
Inlägg #48: Postat: 2005-02-16 12:30:00
pUs
Jag vill påstå att rent och skärt hat aldrig har byggt upp något, bara raserat. Lyckligtvis tror jag inte att du personligen upplevt vad äkta hat innebär, du använder ordet för lättvindigt för det. Men jag kan ha fel.
Inlägg #49: Postat: 2005-02-16 17:13:00
Martin Ekdahl
Emma. Vad vill du egentligen. Är du ute efter att sprida sexistiskt hat mot "gubbar" eller vill du bara ha uppmärksamhet?
Inlägg #50: Postat: 2005-02-17 00:44:00
thomtom
Emma.
Läs Carl Hamiltons artikel i Aftonbladet från förra helgen. Där påpekar han att forskning utförd av en kvinnlig forskare som kan styrka att en hel del män kan ha mer utvecklad hjärna än kvinnor inte får statliga anslag. Den är för kontroversiell gentemot det härskande feministiska paradigmet.
Inlägg #51: Postat: 2005-02-17 16:53:00
Anders Klasson
För att besegra "Patriarkatet" måste
du och dina super-Feministiska
vänner Först besegra islam och
dess mossiga prästerskap - Och det
kan jag försäkra att ni inte klarar av.
Det klarar ingen av - inte ni heller.
Inlägg #52: Postat: 2005-09-08 19:25:00
Anders Klasson
"kampen för jämlikhet är något globalt som måste ske samtidigt överallt och på alla plan", snacka om
UTOPI !
"Communism only works on 2 places, in Heaven where they don´t
need it and in Hell where they
already have it." ;-
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...