Inlägg #1: Postat: 2005-02-08 09:54:00
|
Nartin |
Själv anlände jag klockan 21. Vilka som skulle få priserna visste jag redan eftersom jag är i branschen. Per Gessle frågade mig om jag hade numret till Ricky Martin. Jag svarade att jag inte ger ut det till vem som helst. Sen bjöd jag honom på en drink. Han såg mäkta stolt ut, speciellt som jag hade Marit Bergman hängandes om halsen, som en fjäderboa. Hon tjatade om att jag borde göra comeback.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-08 12:43:00
|
Mysan |
Tycker det är så pinsamt med alla gamla artister som ska göra comeback.Man undrar om det är tomt i plånboken? Sen Willie igår ja nä såg två sekunder sen stängde jag av.LIka tråkigt alltså som på film guldbaggegalan alltså med andra ord eller?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-08 13:35:00
|
smear |
du har inte funderat på att det kanske finns folk som föredrar öl och slitna jeans framför glitter och glamour? typ vettiga musiker som the hives m.fl. låt inte björkman och flinkman ta över grammis, de har ju redan förpestat melodifestivalen.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-08 13:48:00
|
Linda I Skåne |
Titta ordentligt nästa år Billy, Joey Tempest kanske står kvar och pratar i telefon fortfarande? Du milde, 1500 spänn för lite käk och dricka! Det är vad jag får LOV att göra av med på en månad i min lilla hushållsbudget. Den så kallade mat kassen. Kräv tillbaka pengarna, alltid retar det nån!
|
|