Niklas Natt och dag på Slitz om etik och moral

Den här tråden diskuterar artikeln Niklas Natt och dag på Slitz om etik och moral.
Inlägg #1: Postat: 2005-01-16 23:17:00
Biff
Jag tycker du överdriver när du klassificerar alla som vill vara med i media personlighetsstörda. Narcissism är förresten inte direkt ett behov av bekräftelse utan snarare motsatsen.
Inlägg #2: Postat: 2005-01-16 23:28:00
Mysan
Låt dom vika ut sog om de vill.För övrigt så är det ju tusentals som frivilligt skickar in sina bilder till dessa redaktioner.För övrigt är det ju kul att när killar inte vill att seras tjejer ska vika ut sig med okay att adnra tjejer gör det.Själv skulel ajg också vilja heta Natt och dag jättefint namn utan att lägga någon värdering i det.
Inlägg #3: Postat: 2005-01-16 23:30:00
Mysan
Men jag blir lika imponerad varje gång jag ser en äkta slitz brud ute på nåt ställe eller på T banan.Det är så ovanligt.
Inlägg #4: Postat: 2005-01-17 03:54:00
stålis
Proffsigt. Slitz i all ära, men kan du inte, som "allmoge-konservativ" ;-, göra en grej om massinvandringen också?
Inlägg #5: Postat: 2005-01-17 16:21:00
Niklas Byström
Vad vill du ha sagt med detta ?
Vad hans förfäder gjort och inte gjort är väl knappast intressant ? annat än som möjligen en liten krydda i anrättningen.
"Personlighetstörda" vilka belägg har du för detta påstående ? Nej, låt skräptidningarna sänka sig till denna nivå. Så kan vi andra ägna oss åt kvalité istället.
Laddar...