|
Inlägg #1: Postat: 2004-12-31 18:51:00
|
|
Mysan |
Att överleva fastän man har varken föräldrar eller vänner eller man. Folk undrar hur kanjag vara så stark? Svaret är att man väljer oftast livet framför döden.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-01-01 15:01:00
|
|
matruschka |
Jag håller med dig om att verklig personlig styrka är att släppa taget och bara flyta med livet och handskas med vadän det leder till.Men jag tycker samtidigt inte att man ska släppa taget innan man är trygg nog i sig själv,självsäker nog och har samlat livserfarenhet nog att känna sig kapabel att klara av det.Gör man det är risken stor att det inte gör livet bättre,tvärtom.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-01-01 17:04:00
|
|
Beth4020 |
Hejsan! Jag undrar om du har en definitionsskillnad på personlig styrka och inre styrka? Anser du det vara samma sak? /Birgitta S.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-01-01 20:11:00
|
|
Ronald |
Detta var nyttigt men det kan även vara nyttigt att inte tro alltför mycket förrän Du gått in på www.politiken.biz
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-01-02 09:05:00
|
|
Jon Hallqvist |
Har VHS barnet förälskat sig i etnobotanikens ljuva frukter? Riktigt sockersöta new-age tankar Tommy.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-01-25 19:39:00
|
|
Sunny |
Du kan ju hälsa på min syster just nu.Hon har nyligen begravt sin man sedan över 40 år efter ett långt år av lidande då hon vårdade honomt sälja deras hem sedan 40 år för att hon inte har råd att bo kvar. Hennes äldsta dotter begravs nästa vecka. Syrran har använt hela helgen till att städa ut lägenhten efter ett alltför kort liv på jorden.Hon kan inte äta o knappt sova o hon skakar av chock men hon tar hand om det hon måste. HON är stark!!!
|
| |