Åsas spalt: "Hon är för tråkig i sängen!"

Den här tråden diskuterar artikeln Åsas spalt: "Hon är för tråkig i sängen!".
Inlägg #1: Postat: 2004-11-30 18:18:00
fucker
Hur är du själv i sängen då, Åsa? Är du en trist typ eller kanonhet?
Inlägg #2: Postat: 2004-11-30 21:44:00
elin
fråga till miscke: bra för dig eller henne eller båda? så vitt jag vet är kvinnor inte lika intresserade av sex för att de inte vet hur skönt det kan vara.sex idag är för samlagsinriktat för att kvinnor skall njuta fullt ut.
Inlägg #3: Postat: 2004-11-30 22:21:00
anonym
Sanningen är att en stor del av kvinnorna inte har så mycket sexlust som vi män. Jag har haft 3 långa förhållanden och det har alltid varit samma sak. Första året är fantastiskt. Sedan tappar kvinnan lusten. Självklart blir det slentrian men jag vill till skillnad från henne ha sex ändå.
Inlägg #4: Postat: 2004-12-01 10:13:00
Kalle
Ursäkta, men det finns ju en särskild spalt/länk för "sex&kärlek". Vad är orsaken att lägga ut just denna fråga/svar som en artikel??
Inlägg #5: Postat: 2004-12-01 10:37:00
Kalle
Hahaha! Det gäller att vara snabb om man ska hinna vända kappan efter vinden... Ena dagen har alla en egen sexualitet, och det blir bara bättre och bättre. Nästa dag: "Du är inte ensam om att vara föga sexintresserad." ... Länk: expressen.se
Inlägg #6: Postat: 2004-12-01 12:28:00
Chris.X
Har man varit tillsammans med samma kvinna eller man? som totalt saknar sexintresse, och man själv inte känner sig uppskattad, lär det inte hända speciellt mycket de kommande 20åren. Varför är det så svårt för många kvinnor att visa in uppskattning för deras män? Det är inte bara männen som ska visa sin uppskattning för kvinnan. It takes two to tango, som det heter... Gör slut med henne och hitta en tjej som vill ha sex och visar det. Det finns många sådana *vet*. :o
Inlägg #7: Postat: 2004-12-01 13:58:00
Bergmark
Jag undrar fortfarande varför vi inte kan kommentera sexfrågorna. Om just den här frågan kan jag bara säga att vi killar får lära oss att "gilla läget". De flesta kvinnorna har mindre sexlust. Att hålla på och tjata och truga är förnedrande vare sig hon släpper till eller inte. Det blir också oftast dåligt sex om det blir något.
Inlägg #8: Postat: 2004-12-01 14:06:00
SofiaS
När killar börjar haja att vi tjejer tänder på allt runt omkring kanske det händer grejer. Men de verkar tro att bara sängen eller valfri plats gäller. Där och då - pang! Om han varit skittrist hela veckan är man inte kåt på honom vad han än gör.
Inlägg #9: Postat: 2004-12-01 14:38:00
Jensa
Tjejer verkar älska påståenden om att "vi tjejer" är si och så. Varför inte bara acceptera att det finns olikheter? Jag vet att det finns tjejer som är helt galna i sex, även efter en längre tids förhållande. Har vi killar fattat att vi inte är lika och därför undviker fraser som "vi killar tycker", osv? Sluta med likriktningen och skammen tjejer, så kan vi ha kul tillsammans istället :
Inlägg #10: Postat: 2004-12-01 17:29:00
Åsa
Jag är sprängkåt i sängen! Älskar urinsex och allt som är perverst!!!!!!
Mums och bajs!!!
Inlägg #11: Postat: 2004-12-03 02:32:00
Daniel
Det är skönt att knulla så om killen inte har visat så mycket gör väl inte så mycket hopp i säng bara. finns inget bättre.
Inlägg #12: Postat: 2004-12-03 20:20:00
johanna
jag hade en sjujävla sexlust en gång i tiden, men blev grymt utnyttjad, sviken och våldtagen av min förra pojkvän och känner mig efter det inte särskilt sexuell. om jag då skulle bli tillsammans med en kille som skulle klaga på att sex skedde på mitt intiativ, på ett sätt som känns bra och inte väcker obehagliga känslor hos mig, och till råga på allt "övertyga" mig om att titta på p-rullar med honom, då skulle jag sticka fort som fan.
Inlägg #13: Postat: 2004-12-06 11:37:00
Mysan!
Ännu värre när de ringer kl 0230 och vill komma över.Då har man itne sett dom på x antal veckor.Sen ringer de igen och igen .Tror dom att man blir kåt pang så där bara utan att anstränga sig? Nej inga kk säger jag bara.Undantag finns naturligtvis.
Inlägg #14: Postat: 2004-12-06 15:04:00
Reagan
Och tur är väl det! Tänk om hetrosexuella var lika jämnställda som bögar? Det skulle vara en katastrof för hela samhället. Det räcker med att är 10 oäktingar, 10 av befolkningen har blivit totalt blåsta av sina hyndor till mödrar, för att inte glömma alla bortgjorda fäder..
Inlägg #15: Postat: 2004-12-06 15:29:00
Reagan -Tråkig men hård.
Personligen lider jag inte utav kvinnors låga sexualdrift, en gång i veckan är i överkant för min egen del. Jag har inte heller några problem med att ta egna initiativ. Och det finns inget mer avtändande än påiga slynor som vill leka "spännande" sexlekar och rollspel och annat påklistrat tjall. Nej då spelar jag hellre skinflöjt till Jill johnsson och Lisbeth åkerman vackra anlete.
Inlägg #16: Postat: 2004-12-06 17:45:00
elin
varför inte ett piller som dämpar mäns lust? om man nu skall ta till läkemedel.
Laddar...