Inlägg #1: Postat: 2001-04-02 16:02:00
|
Jackie |
Jag håller med!!! Jag avskyr Bush och tänker demonsterar i Göteborg!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-04-02 18:24:00
|
liia |
lugn, bara lugn. han kommer kanske inte därifrån levande, man vet ju aldrig.. jag tror det kommer bli en massvi uppslutning, åk dit allihopa för fan! visa att ni inte tycker att det är kul att en av världens största idioter sätter sin fot i sverige och förväntar sig att vi ska jubla, vi ses där!!!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-04-03 12:08:00
|
Björn |
Liknelsen med John Wayne tycker jag är rätt slående. Synd att den gode George inte sysslar med att fösa kor och Vakta Fort Bragg för det hade han förmodligen varit bra på. Att mannen innehar världens mäktigaste ämbete är bara läskigt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-04-03 12:28:00
|
peter horal |
jag är personligen inte alls förtjust i Bush politik,men jag har absolut inget emot att han kommer hit. Sverige bör inte isolera gentemot omvärlde
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-04-09 12:22:00
|
Kenneth N |
Den politiska korrektheten visar återigen upp sitt fula tryne. George W Busch är ju för dödsstraff, alltså är han ond, fasxistisk och reaktionär och alla goda människor måste avsky allt han står för.
Oavsett vad man själv tycker i frågor som dödsstraff, invandring m fl så bör man ha rätt till respekt, även om man skulle förorda en abbikande åsikt gentemot "etablissemanget".
|
|