Öppet brev till Jan Guillou

Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2004-11-23 21:43:00
bingo
kan inte annat än hålla med. michea, myran och sunny verkar tävla om vem som behöver mest psykmedicin/är närmast att begå självmord. tragiskt och inget för ett allmänt forum.
Inlägg #42: Postat: 2004-11-23 22:13:00
Ärlig!
Jag har bilden av vad som hänt ganska klar för mig nu efter att ha kontrollerat samtligas uppgifter. Tydligen startade bråket här på sourze i och med att en av de inblandade anklagade en annan av de inblandade för att ha hotat henne via anonyma brev. Den påstådda hotaren blev arg och sedan var diskussionen i full gång.
Inlägg #43: Postat: 2004-11-23 22:17:00
Ärlig!
Inte första gången det hettar till här, men den här gången har det gått riktigt vilt till. Jag tänker råda Malin att polisanmäla trakasserierna från både Sunny och andra, som hon fått i sin mail. Nog är sourze fel forum för den här sortens gräl men jag kan förstå att man vill besvara anklagelser som framförts offentligt i samma forum, så att oinvigda inte får fel uppfattning.
Inlägg #44: Postat: 2004-11-23 23:20:00
Förstummad
Ärlig helt ärligt - så att oinvigda inte får fel uppfattning. Jag tror de flesta med mig ser till deras bästa, när vi råder dem att ta det privat. Man ska inte förstora upp saker och ting eller ta sig på för stort allvar. Folk är likgiltiga i nio fall av tio. Detta är inte värt att folk ska behöva ta lugnande medicin eller behöva uppsöka psyk. Att råda till polisanmälan är väll lite väl dramatiskt?
Inlägg #45: Postat: 2004-11-23 23:33:00
Michea
Ni har faktiskt på sätt och vis rätt allihopa. Men ingen behöver engagera sig i det här, jag tänker inte göra någon polisanmälan och vill inte ha något mer bråk. Jag har bett Sunny lämna mig ifred och därvid är saken utagerad i mina ögon. Ta hand om er!//Mali
Inlägg #46: Postat: 2004-11-23 23:41:00
Spökflickan
Sunny
Det var mitt inlägg du hoppade på inne på Andrum. Ett inlägg som var direkt skrivet till en person som hade det svårt. Du klev rakt in där och var allmänt otrevlig helt utan anledning och kom med falska beskyllningar och du hade inte en enda tanke på eller brydde dig om hur jag och den andra personen skulle må av ditt inhopp där.
Inlägg #47: Postat: 2004-11-23 23:43:00
Spökflickan
Sunny
Dina påhopp på oss om att till 100 gå in i offerrollen och inte hjälpa och stötta andra IRL… vad baserar du det på för fakta? Vad vet du om mitt liv? Att du väljer att skylta med att du ställer upp för andra är väl din sak. Vi andra gör det utan att ”skryta” med det.
Inlägg #48: Postat: 2004-11-24 14:02:00
Myran
Nu har du avslöjat mitt namn, riktiga namn... inser du hur sjuk du är. Som jag talat om för dig, lever jag mer eller mindre under dödshot, och det här gör inte saken lättare. Så alla vet, så ringer jag polisen med detsamma!
Inlägg #49: Postat: 2004-11-24 17:01:00
Sunny
Myran: jag vet inte ens ditt namn o vill inte veta det heller. Ni som har hela dygnet på er att terra: ring gärna hit hela poliskåren men då får ni stp ert kast. Jaqg ser ju hur ni sitter o käner efter hur dåligt ni mår: Annars kan Erik bli ledsen! vem som helst kan ju gå in o läsa.
Bara för att ni hoppat på mig för att jag inte erkänner Erik som min guru. Nej jag tänker skriva vidare: nu börjar jag få stoff till flera artiklar. Inga hysterikor ska bestämma vad jag gör eller inte gör.
Inlägg #50: Postat: 2004-11-24 17:02:00
Sunny
Förresten: var står ditt namn? har jag missat. ja jag skule oxå bli rädd för att avslöjas ifall jag varit du.
Inlägg #51: Postat: 2004-11-24 18:11:00
Mia Sjögren till Sunny
Jag såg att "du" skrivit det i någon sträng. Jag börjar misstänka att någon annan använder sig av ditt namn för att misskreditera dig.
Inlägg #52: Postat: 2004-11-24 18:56:00
Indra
Sunny avslöjade Myrans namn i ett citat hämtat från ett mail som Myran skickat till Sunny. Knappast någon annan som har tillgång till det. Jag är också medlem på andrum och jag förstår inte vad Sunny menar med "guru"? Jag och Erik känner knappt varandra, jag tittat på hans hemsida ibland men det är också allt.
Inlägg #53: Postat: 2004-11-24 23:49:00
Spökflickan
Sunny, du verkar sålla ganska bra i vad du vill svara på. Du vet själv att du bröt mot reglerna på Andrum när du hoppade på mitt inlägg. Dessutom har du valt att inte svara på min fråga i Svar 47
Inlägg #54: Postat: 2004-11-25 00:11:00
Spökflickan
Sunny, genom att namnge en person på nätet utan samtycke från den bryter du mot PUL Länk: pul.nu
Hur skulle du känna om jag skrev ut ditt namn här?
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...