Öppet brev till Jan Guillou

Showing page 2 of 3: 1  2  3
Inlägg #21: Postat: 2004-11-23 20:08:00
Sunny
Jag skyller bara på de som undertecknat hotbreven. "Vi från andrum."
Inlägg #22: Postat: 2004-11-23 20:09:00
fortsättning..
Situationen du är i har du själv försatt dig i. Jag tycker att du ska lugna dig och tänka efter vad du sysslar med. Både Malin och Myran är fina och ärliga tjejer som inte vill dig något ont, men de blir naturligtvis upprörda över dina utskällningar när de inte har gjort något.
Inlägg #23: Postat: 2004-11-23 20:11:00
fortsättning...
Ingen av oss känner till några hotbrev eller vem som har skickat dem. Man kan nog tänka sig att det är en ensam person som ogillat dig och agerat ensam? Men det spelar inte någon roll, just nu låter du din ilska gå ut över oskyldiga och det är fel. Om du vill polisanmäla breven så tycker jag verkligen att du ska göra det, då får du bevisat att vi inte hade någonting med saken att göra.
Inlägg #24: Postat: 2004-11-23 20:11:00
Sunny
Enligt en första analys är breven skrivna av mer än en person o av någon som är riktigt psykisk störd: eventuellt på gränsen till psykos.
Det är tungt just nu när minkäre ligger o dör: jag orkar liksom inte springa hos polisen.Jag är inte så rädd heller: vi bor skyggar. Det känns bara så hemst.
Inlägg #25: Postat: 2004-11-23 20:14:00
Mia Sjögren till Sunny
Jag läser bara vad som står här, i ditt namn och i andras. Jag tycker att du ska ta en paus i kommenterandet, för att det handlar om starka känslor från båda sidor, det förstår jag. Det är aldrig en sida av ett mynt, jag tror säkert att du fått otrevliga brev, men att du gjort något som sårat andra djupt står också klart. Jag känner för övrigt väl till Lisbet, hon arbetade tillsammans med min mamma.
Inlägg #26: Postat: 2004-11-23 20:14:00
fortsättning...
Alla väljer vi hur vi vill bearbeta våra upplevelser. Du blir uppretad över att vi "ältar och ältar" och jag tror det var "heltidsoffer" du kallade oss? Det är orättvist sagt. Om du mår bra idag, fast det betvivlar jag, så kan du åtminstone låta oss som inte mår bra få läka i vår takt, på det sätt vi finner bäst?
Inlägg #27: Postat: 2004-11-23 20:15:00
Sunny
jag har aldrig trott att Malin var inblandad: trodde ju hon var min vän. men nu när hon försvarar brevskrivarna så vet jag ju inte längre..
Inlägg #28: Postat: 2004-11-23 20:17:00
fortsättning...
Jag är uppriktigt ledsen och bekymrad över att den här situationen har uppstått, men jag vill inte att du tar ut din ångest på andra som har det minst lika svårt som du. Om du får betalt för att skriva en artikel om oss så ska vi inte hindra dig, men du ska vara medveten om att du gör mer skada än nytta.
Inlägg #29: Postat: 2004-11-23 20:18:00
Sunny
Då vet du att Lisbet är en ärlig o klok människa? Hon uppmuntrar mig till att Inte låta mig skrämmas bort i fråm mia skrivsajter: det vore att låta de som hotar vinna.
Inlägg #30: Postat: 2004-11-23 20:18:00
fortsättning...
Malin försvarar inga brevskrivare, hon var en av dem som inte ville att du eller någon annan skulle uteslutas. Du slår mot fel mål, Sunny.
Inlägg #31: Postat: 2004-11-23 20:20:00
Mia till Sunny
Ja, det vet jag att hon är. Jag tror ändå att det är klokt att ta det lite lugnt och försöka få rätsida på känslorna. Man ser lite klarare på saker då.
Inlägg #32: Postat: 2004-11-23 20:21:00
Sunny
Har du inte sett att hon har skrivit en hel fantasiartikel om mig i dag? Inte ett ord i den är sann.
Ok etik?
Inlägg #33: Postat: 2004-11-23 20:22:00
fortsättning...
Även om du är arg och ledsen just nu så vill jag be dig att tänka efter innan du skriver saker som kan uppfattas som otrevliga till Malin och Myran. De är inga starka människor även om det kan verka så eftersom de uttrycker sig väl i skrift. Man kan driva människor för långt, fast man inte menade det. Med vänlig hälsning, från Sara.
Inlägg #34: Postat: 2004-11-23 20:23:00
Mia till Sunny
Som sagt, det finns två sidor av alla mynt.
Inlägg #35: Postat: 2004-11-23 20:26:00
Sunny
Jag fick söka psykhjälp i helgen men det får jag väl tåla: jag är inte så stark o särskilt inte nu.
Ni får hålla på att kasta skit på mig ensmma: jag orkar faktiskt inte mera nu.
Inlägg #36: Postat: 2004-11-23 20:28:00
Mia till Sunny
Ta hand om dig!
Inlägg #37: Postat: 2004-11-23 20:33:00
Michea
Jag fick proppa i mig lugnande igår. Myran fick söka psykhjälp i natt, på grund av detta. Vi orkar inte heller. Hoppas att du kan ordna upp din situation.
Inlägg #38: Postat: 2004-11-23 20:50:00
Ärlig!
Malin, nu är det dags för dig att lämna Sourze och söka dig till ett mer seriöst sammanhang där du slipper bli bespottad av pedofiler, galningar och allehanda idioter. Det verkar inte vara bra för ditt psyke och inte leder det någonstans i karriären. Kasta inte pärlor för svinen. Ser fram emot att få följa din utveckling i framtiden men i mer passande sammanhang.
Inlägg #39: Postat: 2004-11-23 21:07:00
Förstummad
Vadå? Givetvis så skall hon inte ta skit av pedofiler,galningar eller idioter, men alla som har kritiserat henne kan väl inte räknas till de grupperna? Hon om någon borde väll veta vad som gäller på Sourze? Världen är inte en skyddad verkstad. Sen så är det beklagligt att en artikel skall leda till detta med lugnade medel och psykvård etc. Bägge parter kanske hellre skulle ta detta privat istället för att trätas här på Sourze?
Inlägg #40: Postat: 2004-11-23 21:24:00
Micro
Men herregud! Stäng av datorn i minst en månad: Michea, Myran och Sunny! Allvarligt, ni är alla tre i stort behov av ett andrum från interaktivitet. Läs era egna kommentarer för guds skull.
Showing page 2 of 3: 1  2  3
Laddar...