Öppet brev till Jan Guillou

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2004-11-23 20:29:00
Sunny
John: du verkar vara en av de få som inte kastar skit på mig så tänk på mig: jag måste tillbaka till psyket ett par timmar o få starkare tabletter.
Inlägg #22: Postat: 2004-11-23 20:40:00
Erik till John
Du skriver"Ta en lite titt på ritual övergreppen som många påstod hände men som senare visade sig vara helt falska"
Det finns inga sådana bevis, och du har aldrig heller lagt fram några sådana.
På min hemsida finns en rad bemötanden av påstådda motbevis mot existensen av rituella övergrepp.
Inlägg #23: Postat: 2004-11-24 09:43:00
John
Herregud, låg du i koma under 80-talet? Du anser alltså på fullt allvar att de idag helt tillbakavisade fallen faktiskt skedde såsom vittnena berättade? Våldtagen i rymden, vaktade av hajar, mördade elefanter o.s.v. Jag påstår inte att det inte finns ritual övergrepp hur du nu definerar dessa men väldigt många har varit falska och helt saknat teknisk bevisning.
Inlägg #24: Postat: 2004-11-24 13:38:00
Erik Rodenborg
Du svamlar. Var finns anklagelser om våldtagna i rymden etc. Jag kan kategoriskt säga att anklagelser om våldtagna i rymden aldrig framflörts, och de två andra vill jag ha källor till innan jag tror på. Du har varit lika oförsiktig på feminetik och hittat på exempel som inte fanns.
Inlägg #25: Postat: 2004-11-24 15:19:00
Axel
Children reported being taken in space ships into outer space and abused there. Children reported being taken on a boat and abused; some trained sharks danced around the boat. Länk: religioustolerance.org
Inlägg #26: Postat: 2004-11-24 15:41:00
Axel
The authorities allowed as evidence testimony from children even when some of their stories were obviously false. For example, in the Little Rascals Day Care case in Edenton, North Carolina, testimony was given about children being attacked by sharks kept in a pool by the accused. The children claimed to have been taken out on a boat, the sharks released, and so forth. Länk: users.rcn.com
Inlägg #27: Postat: 2004-11-24 18:36:00
Micha
Kom ned på jorden, John och Axel. Och hämta er info från lite mer seriösa källor. Läs t.ex "Det gör ont" av Eva Amundsdotter så kanske ni förstår bättre. Kämpa på, Erik. Du skriver mycket bra och vettigt.
Inlägg #28: Postat: 2004-11-25 08:46:00
John
Så Malin, du anser alltså att Erik har rätt när han stödjer fall av rituella övergrepp som blivit helt tillbakavisade? Du måste förstå att detta sänker trovärdigheten för er överlevare när ni hävdar så absurda saker. Fast jag kanske inte skall klaga, det gynnar ju mig i slutändan.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...