Inlägg #1: Postat: 2004-10-14 09:28:00
|
Vägglus |
En värld! Alla måste hävda sig själv annars är du inte lycklig, tror man. Jag har hoppat av. Vem som ändrar orättvisorna? Inte jag! Jag är dömd att dö i en orättvis och kärlekslös värld. Ändra min inställning? Aldrig! Lyxlandets behov och 150 000 soldater står i vägen. Mina blåa ögon är inte så blåa.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-10-14 14:55:00
|
Sandra Gustafsson |
Som jag sagt tidigare, Carpe Diem..
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-10-14 17:13:00
|
Adde |
Sann lycka är när en gullig hundjävel bajsat på trottoaren, men någon annan trampar i det och råkar sedan slicka på skon innan de fattar att något är fel - fundamentalt fel..
Det kan också vara att få en löspenis i gåva av en metall-bas.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-10-15 01:58:00
|
Leo Stangler |
När vi träffar dessa lyckliga personer som strålar ut nån positiv känsla utan att säga bara ett ord ger oss styrka att pågå levande och inte ge upp våra drömmar. Det har skett med mig och jag vet bra vad du berättar.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-10-15 01:59:00
|
Leo Stangler |
När vi träffar dessa lyckliga personer som strålar ut nån positiv känsla utan att säga bara ett ord ger oss styrka att pågå levande och inte ge upp våra drömmar. Det har skett med mig och jag vet bra vad du berättar.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-10-15 01:59:00
|
Leo Stangler |
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-10-15 02:00:00
|
Leo Stangler |
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-10-15 02:01:00
|
Leo Stangler |
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-10-15 02:01:00
|
Leo Stangler |
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-10-15 13:21:00
|
Elisabeth |
Nu var det ju inte den här kvinnan som gjorde dig lycklig utan du själv, eftersom det var du som kom på Det. Vad glad över att du är en tänkande människa. Tänkande människor gör mig lycklig!
|
|
Inlägg #11: Postat: 2004-10-16 21:25:00
|
ahmad |
En väg till lycka är att nöja sig med litet. Ett samhälle mår bra när människor mår bra av att hjälpa andra att må bra. Att nöja sig med det där leendet på tunnelbanan, att inte kräva mer och mer och mer hela tiden, för att sedan bli besviken och arg.
|
|