String - ett streck i röven

Den här tråden diskuterar artikeln String - ett streck i röven.
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2001-06-12 17:25:00
Johan
String är det fulaste och mest motbjudande plagget jag kan tänka mig. Dubbla skinkor är kanske inte så snyggt men ser jag antydan till en string genom byxorna har tjejen inte mycket att hämta.
Inlägg #22: Postat: 2001-06-30 18:52:00
sara
om du får "fyra skinkor" har du får liten trosstorlek.

och: så vansinnigt fult är det inte att se en troskant. kanske är det myten om Den Perfekta Kvinnan, som helst inte ska vara jordisk överhuvud taget. detta resulterar i att det är pinsamt att rätta till bh-banden, det är pinsamt att ha en synlig troskant.
Alla vet att du har underkläder på dig, vad är det som är så fruktansvärt med att de syns lite?
och: VARFÖR I HELVETE ÄR DET OK ATT KILLARS KALSONGKANT SYNS IBLAND?
/sara.
Inlägg #23: Postat: 2001-07-06 08:37:00
Pernilla
Stringtrosan är naturligtvis uppfunnen av män för män. Om vuxna kvinnor vill köpa in sig i en bit patriarkism så får de göra det även om de förstör för oss andra. Men tioåriga tjejer med string? Det borde väl varje sund människa vända sig mot? Barn är inga sexobjekt!
Inlägg #24: Postat: 2001-07-10 15:53:00
yallabengt
trivs man i stringtrosor ska man väl ha stringtrosor? om man väger 350 kg och behöver en inkapslande effekt, då ska man väl inte ha string utan kroppsstrumpa!
Inlägg #25: Postat: 2001-07-31 14:13:00
Juanita Zanetti
String är skönare, men det är ju en fråga om bekvämlighet. Jag har inget annat, men jag använder inte string på stranden. Aldrig.
Inlägg #26: Postat: 2001-08-01 14:47:00
Veronica, 15 år
Själv använder man ju string. Vet ej riktigt varför. Det ser bättre ut i tajta byxor, men när man/jag har de i lös hängande jeans??? SEdan det här med bindor i? Hur fan kan folk ha string när de har mens? Jag prövade en gång, och jag säger bara att det gör jag ALDRIG om! De är fan ca 5 cm breda, allt rinner utanför...........pinsamt......
Inlägg #27: Postat: 2001-08-24 19:29:00
Pelle
Det är sexigt med string helt enkelt! Om man ser en kvinna och "klär av henne med blicken" är ju string helt klart mer upphetsande.
Inlägg #28: Postat: 2001-08-25 15:11:00
maja
Jag trodde att man fick välja själv om man ville ha string eller inte. Vill du inte ha det, well don´t men vi andra som kanske tycker det är snyggt låt oss ha det. Förresten får man inte svamp av stringen, man får det om trosorna inte är gjorda av bomull. That´s why.
Inlägg #29: Postat: 2001-12-18 20:48:00
Tomten
Gillar tjejer i boxers men fyfan för vanliga tråkiga trosor. skulle aldrig själv använda y-front kallingar
Inlägg #30: Postat: 2002-01-07 10:18:00
Kiara
Vems jäkla påfund är det att "det är fult när troskanten syns"?? Det lär ju inte vara en kvinnas!
Köper ni bara trosor i rätt storlek istället för att försöka klämma på er HMs 36 som alla ju vet egentligen är 34 så får ni varken troskant eller 4 skinkor!!
Inlägg #31: Postat: 2002-01-10 16:56:00
Stefan Holmqvist
Gränsen mellan barn och vuxen börjar suddas ut. Barn har tillgång till allt som vuxna har. De skall sexdebutera som 12 åringar och vuxna klär sig som tonåringar. Luktar medeltid.
Inlägg #32: Postat: 2002-02-10 19:34:00
Ellen
Utan trosor är bäst, åtminstone till klänning. Luftigt och skönt. Funkar jättebra så länge man inte har allt för kort klänning. Till byxor har jag vanliga trosor av hög kvalitet som inte skär in. Gillar inte string eftersom jag tycker att de skaver mot analöppningen, men hade jag inte problem med det så skulle jag nog ha string, tycker det är snyggt.
Inlägg #33: Postat: 2002-03-16 08:44:00
Sara 19
Jag tycker faktiskt att man ska få välja själv. Det är hemskt när barn har string, om de har det pga av grupptrycket. Men vuxna kvinnor kan faktiskt välja sådant själv! Det är samma sak som man väljer om man vill ha klackskor eller inte. Det är ju oxå isåfall en "manspåhittad"-grej...eller? Är det nån som tycker att det är skönare o gå runt i högklackat än lågskor?....Jag har i för sig alltid string och jag trivs med det....jag har aldrig haft svamp eller något problem pga av det. Tack för mig.
Inlägg #34: Postat: 2002-07-31 15:05:00
anna
igår var jag på lindex och tittade på underkläder då stod en liten flicka 11-12 kanske med sin mamma och kollade efter små stringtrosor för såna ville hon ha, mamman sa inget alls bara att 38/40 var för stora. sen hittade hon ett par i rätt storlek och mamman säger "JA MEN DOM VAR JU SÖTA" stringtrosor är inte söta! särskilt inte på ett barn. jag blev så arg att jag gick därifrån, nu ångrar jag att jag inte sa till mamman att det var idiotiskt av henne att köpa såna till sin dotter.
Inlägg #35: Postat: 2002-11-06 18:07:00
mullemeck
Jag tycker ärligt talat att string är fruktansvärt fult, så det så!
Inlägg #36: Postat: 2009-05-26 19:59:00
maarit lipponen
hej
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...