|
Inlägg #1: Postat: 2004-10-01 19:20:00
|
|
Dotter till en misslyckad mamma |
Är du bara en vanlig Mamma? Då är du inte värd någonting. Jag ska bli som Gondolesa Rice och stå vid George W Bush sida och kämpa mot kommunister , muslimer och andra avskyvärda råttor. Gud bless America, jag ska flytta dit och utbilda mig till soldat så jag kan förnedra Irakiska fångar och spotta på dom!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-10-01 21:50:00
|
|
Malin Michea |
Jag ska bli lycklig när jag blir stor. Resten får komma i andra hand! Men det är inte lätt...hoppas det kommer att bli bra för dig! Och glöm inte att titeln "bara mamma" inte alltid är så bara...Gör man det rätt så är det nog det finaste man kan bli. Samma gäller för "pappa" såklart.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-10-02 04:52:00
|
|
jörgen öhlund |
fin artikel. däremot vet både du som jag att det är en själv som vet när man känner stolthet över vad man själv är. däremor är det ack så vanligt att människor försöker skapa sig titlar för att känna sig mer värda. städare hygien tekniker nuförtiden. får man säga handikappad eller är det ett för "laddat" ord? osv. Det är bara en själv som kan avgöra. jag tror inte att en kemist har ett bättre liv än mig som vårdare/behandlingsarbetare. antagligen tror de det, men det får stå för dom;
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-10-04 13:28:00
|
|
*KY* |
Hej Sandra! Intressant fråga; själv har jag alltid sagt att jag vill bli "människa", när jag blir stor. Kommer jag att lyckas?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-10-04 14:31:00
|
|
Sofia |
Vi behöver inte gömma oss bakom titlar,att vara en människa duger alldeles utmärkt:-
|
| |