Jag är pedofil!

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2004-09-19 19:42:00
Malin Michea
Det är bara ett konstaterande. Samhället är inte redo för pedofiler av något som helst slag, och jag tror faktiskt att det är på mer gott än ont. Tyvärr, "Anders" - du kanske måste hålla dina sexfantasier hemliga...Men det gör de flesta av oss ändå.
Inlägg #2: Postat: 2004-09-19 19:46:00
Malin Michea
Det är dessutom skrämmande att du bara resignerar inför det faktum att du enbart tänder på barn och inte vuxna människor, utan att ens försöka ändra på saken. Ditt liv kommer alltid att vara tomt och fattigt - hur mycket sympati och förståelse du än får - så länge du är helt oförmögen att ha en sund relation med en annan vuxen människa.
Inlägg #3: Postat: 2004-09-19 19:48:00
Malin Michea
Du tror inte att det är någon idé att försöka bli "botad". Men om du hade haft minsta insikt i vad som är rätt, hade du åtminstone gjort ett allvarligt försök.
Inlägg #4: Postat: 2004-09-19 22:01:00
Sunny
Du sätter fingret på en mycket öm punkt för mig Malin. För trots att vi umgicks med pappa i över 20 år fick han aldrig vara ensam med mina barn. Jag visste ju vad han var i stånd till. Men jag menar nog att jag kunde försona mig med min pappa utan att för den skull utsätta mina barn? Jag har talat om detta med dem som vuxna. Sonen tycker att det var helt OK ändå var det honom pappa försökte förgripa sig på trots andras närvaroDottern är mera tveksam. Vilken jävla risk som hon ser det.
Inlägg #5: Postat: 2004-09-20 04:40:00
Anders Svensson
Malin. Jag tänder inte enbart sexuellt på barn. Jag tänder även på vuxna i vissa situationer. Om jag skulle ha sex med en kvinna så skulle det säkert vara skönt. Kanske även med en man. Men det är faktiskt inte det sexuella som gör att en relation fungerar eller inte. Om jag möter någon vuxen som jag vill dela mitt liv med så skulle det vara helt underbart. Men aldrig så underbart som att ha en nära och respektfull relation med en ung flicka.
Inlägg #6: Postat: 2004-09-20 04:42:00
Anders Svensson
Nu tänker du säkert att den relationen endast skulle bli sexuell. Men så är det inte. Du ser bara det sexuella för att jag är pedofil. Men om det endast hade varit sexuellt så hade jag inte alls varit så intresserad av barn. Jag tycker faktiskt att du hycklar minst lika mycket som någon annan här. Att du bara ser det sexuella och inte kärleken.
Inlägg #7: Postat: 2004-09-20 04:42:00
Anders Svensson
Varför tror du att det bästa är att bli botad? Jag kommer aldrig att bli botad från min kärlek till barn, och det sexuella är inte lika viktigt nu som under tonåren. Jag har väldigt god insikt i vad som är rätt för mig. Men du, liksom många andra har svårt att acceptera mina personliga val. Ni vill styra mig. Och de som inte vill styra mig utan stötta mig blir kallade för hycklare!
Inlägg #8: Postat: 2004-09-20 14:48:00
Malin Michea
Anders, det handlar inte om kärlek. Om du visste hur många pedofiler som resonerar likadant och använder det som ursäkt för att utnyttja barn. Det är bara en sublimering för att du ska slippa må dåligt över dina sexuella känslor för barn, tro mig. Tror du att du är unik? Det är du inte, och därför är ditt resonemang väldigt oroväckande.
Inlägg #9: Postat: 2004-09-20 14:50:00
Malin Michea
Jag kan acceptera ditt personliga val, som du kallar det. Jag kan däremot inte ge dig medlidande eller förståelse, när jag inte känner något. DÅ, min bäste herre, hade jag varit en hycklare. Som det är nu har du absolut ingen anledning att kalla mig för hycklare och jag tycker det är fult av dig.
Inlägg #10: Postat: 2004-09-20 14:52:00
Malin Michea
Ett barn är inte emottagligt för den typen av kärlek du vill ge, varken på det sexuella eller romantiska planet. Därför gör du dig själv en otjänst. Ska du ägna resten av livet åt att drömma om något du adrig kan få?
Inlägg #11: Postat: 2004-09-20 14:53:00
Malin Michea
För övrigt, om du har någon som helst koppling till Sakata Eio så vill jag inte ha med dig att göra.
Inlägg #12: Postat: 2004-09-21 06:54:00
Anders Svensson
Malin. Jag vet inte vad Sakata Eio är. Enda anledningen att jag skriver till dig här är för att du skrivit till mig. Men jag har läst lite av dina artiklar här och känner medlidande för det du gått/går igenom. När jag själv skrev som mest i min dagbok så ville jag hemskt gärna bli sedd. Men jag visste också att det bara skulle vara jobbigt för mig. För andra ser min glädje, min kärlek och min sexualitet som nått ont.
Inlägg #13: Postat: 2004-09-21 06:55:00
Anders Svensson
Hur kan du vara så säker på att jag använder ”kärleks”-begreppet som en ursäkt för min sexualitet? Jag erkänner min sexualitet, och ser inget fel i den så länge den inte skadar någon. Sexualiteten är min privatsak. Det är andra processer inte de sexuella som får vuxna att förgripa sig på barn. Du säger att jag inte är unik! T.o.m. min terapeut säger att jag inte ska se mig själv som en i gruppen ”pedofiler” eftersom att de är så olika inbördes.
Inlägg #14: Postat: 2004-09-21 06:55:00
Anders Svensson
Du skriver att barn inte är mottagligt för den typ av kärlek jag vill ge dem. Det är fel. Jag har gett av min kärlek till barn vid ett flertal tillfällen inte sexuellt och barn tar emot den med öppna armar och ger av sin kärlek till mig, för de vet att jag tycker om dem väldigt mycket. Men diskussionen här ska inte handla om ifall barn kan ta emot min kärlek eller inte. Den ska handla om att samhället inte bör tvinga mig att vara tyst om mina känslor.
Inlägg #15: Postat: 2004-09-21 06:55:00
Anders Svensson
Det är väldigt jobbigt att vara annorlunda utan att kunna visa det för sina medmänniskor. Jag vill att alla ska kunna visa upp sig själva utan att riskera att diskrimineras eller avskys för detta. Vissa här håller med om detta, andra gör det inte. Du har redan tagit ställning i frågan, och jag respekterar detta. Men jag är förstås beredd att försvara min ståndpunkt: ”Jag har rätt att visa vem jag är utan att diskrimineras för det.” Jag är inte farlig för någon, men ändå måste jag tiga. Varför?
Inlägg #16: Postat: 2004-09-21 15:06:00
Malin Michea
Principen kan jag hålla med om. Men rent känslomässigt skulle jag aldrig kunna acceptera att pedofiler betraktades som "vilka som helst", därför att min personliga övertygelse är att pedofili är helt, helt fel. Det har väl med livsåskådning att göra, antar jag.
Inlägg #17: Postat: 2004-09-21 15:07:00
Malin Michea
Jag förstår inte heller riktigt vilken typ av acceptans du är ute efter? Du tycker inte att din "läggning" är ett problem. Vad finns det då för anledning att berätta om den? Vad vill du att folk ska säga till dig?
Inlägg #18: Postat: 2004-09-22 03:56:00
Malin Michea
Tack, Höst. Eller ska jag tacka legionen? Det finns kanske hopp om mänskligheten.
Inlägg #19: Postat: 2004-09-23 11:05:00
John
Av det enkla skälet att det finns väldigt många exempel på relationer mellan barn och vuxna som varit väldigt väl fungerade så bör man inse att det finns fall då det är helt ok att inleda sexuella relationer med barn. Det finns igentligen inget att diskutera, det är bara att gilla läget.
Inlägg #20: Postat: 2004-09-23 14:07:00
Evey
Förståelse har alltid en gräns,Anders.Om någon förgrep sig på mina barn skulle jag...ja inte förlåta och glömma iallafall,så mycket kan jag säga utan att ta till kraftuttryck.
Pedofili är ett patologiskt tillstånd,inget normalt tillstånd som ska accepteras eller "gillas".Låt barnen vara ifred!!!
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...