Inlägg #21: Postat: 2004-09-23 17:15:00
|
Malin Michea |
John>> OM du har rätt - vilket jag inte ett ögonblick tror på - så är det ändå inte okej med vuxna som har sex med barn. Konsekvenserna kan man ju oftast inte se förrän många år efteråt och då är det försent. Använd hjärnan!
|
|
Inlägg #22: Postat: 2004-09-24 18:13:00
|
Cala |
Usch, vad jag blir illa berörd av pedofilpropagandan från John och Anders. Jag trodde faktiskt inte att pedofiler FICK sprida sina avskyvärda åsikter så här öppet. Respekterar vi inte barns rättigheter i det här landet längre?
Anders talar om "kärlek" till barn... det är ju exakt vad alla pedofiler säger för att ursäkta sig!
Michea, du har mycket vettigt att säga, fortsätt så! Själv mår jag illa av att vistas här...
|
|
Inlägg #23: Postat: 2004-09-25 20:40:00
|
Malin Michea |
Cala>> Jag vet vad du menar...jag mår också lite illa...
|
|
Inlägg #24: Postat: 2004-09-25 22:37:00
|
real love |
vilka barn vill pedofilerna utnyttja? Med vems lov?... barnets mamma eller pappa? Pedofili kommer alltid att vara en skum, syndig handling med lurade, manipulerade barnstackare. KALLA DET ALDRIG KARLEK, EFTERSOM BARNET SAKNAR DEN MOGNADEN. Usch, usch,usch och fyyyyyyyyyy for det sjuka och osanna.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2004-09-29 22:36:00
|
John |
Era irrationella och ogrundade åsikter bygger alla på de myter som spridits genom åren. Om ni tittar på den fakta som finns idag så kommer ni inse att ni gör en rad felaktiga antaganden som alla leder er till felaktiga slutsatser. Det första ni bör lära er är skillnaden på fixerade och ickefixerade pedofiler. Sen kan vi börja diskutera seriöst.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2004-09-30 14:02:00
|
A |
John - du kan väl ta och tala om var vi kan hitta denna "fakta" du talar om.
Att det finns en hel del välgrundad fakta om det du kallar myter vet vi redan.
|
|
Inlägg #27: Postat: 2004-10-07 15:50:00
|
Anders Svensson |
Svar 32. Du behöver inte vara här om du mår illa av det. Jag skriver inte här för att sprida någon typ av propaganda. Jag vill inte ha sex med barn, till skillnad från John. Inte heller vill jag ändra några lagar, som att sänka åldersgränsen för sex. Det enda jag vill är att skapa förståelse för det JAG känner för barn, och visa att det går att vara pedofil utan att bryta mot lagar och/eller skada barn.
|
|
Inlägg #28: Postat: 2004-11-07 08:14:00
|
Paris |
Jag är också kristen och tar avstånd från alla som vågar tala öppet om sina känslor när dessa är problematiska och kanske t.o.m. och väcker associationer till övergrepp. Jag skiljer inte heller mellan pedofiler och våldtäktsmän. En pedofil är potentiell våldtäktsman på samma sätt som en icke-troende är potentiell gravskändare, kyrkoplundrare och prästmördare.
|
|
Inlägg #29: Postat: 2004-11-07 08:14:00
|
Paris |
Även jag försöker omvända alla jag möter till "den rätta läran" genom att först berätta hur avskyvärda de är till sin natur. Sedan angriper jag deras känslor med rationalism. Hittills har jag dock aldrig lyckats.
|
|