Inlägg #1: Postat: 2004-09-13 22:05:00
|
Chaos |
Du måste slipa lite mer på dina artiklar, det syns att de är hastverk. Sen gillar jag personligen inte "solskenskåserier" av detta slag, men det finns ju dom dom gör det.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-13 22:18:00
|
sten |
Min son kunde alla bilmärken när han var 1,5 år så det så..
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-14 10:28:00
|
Chris.X |
Själv tyckte jag inte alls att artikeln var speciellt dålig. Tvärtom. Den var rolig och läsvärd. En artikel måste inte vara supergenomtänkt, med en fet punchline som får en att ramla av stolen varje gång man läser den. Artikeln gjorde i alla fall min morgon lite ljusare. :
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-14 11:47:00
|
Maja Bredberg |
Det är väldigt spännande när ens ungar börjar lära sig saker, men det är lätt för oss föräldrar göra övertramp.
Det är ju barnen som ska lära sig själv, inte vi som ska lära dem. Självklart tar de efter det vi gör och härmar oss och lär sig på så sätt, men att forcera fram lärandet tror jag kan vara farligt. Som du själv skrev så är det svårt som förälder att veta precis vilken nivå barnen ligger och väger på och genom att ge din dotter för svåra tal tar du bort det roliga med att räkna matte.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-14 18:28:00
|
Agathon |
Oj, oj, oj,,,,,,,,,,,,,,,,urk!!!!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-09-15 23:09:00
|
J* |
Härlig dotter du har, påminner om min systerdotter... smarta små rackare med vässad tunga
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-09-16 13:01:00
|
Sunny |
Vilken skön o charmig artikel! jag satt här o log för mig själv. Jag hade en dotter en gång som liksom din började läsa så smått vid 2 år. Hon var helt farcinerad av bokstäver o ord under sitt korta liv.När jag senare fick barn igen så satte jag böcker i deras händer i samma ålder. Men nej! Först mitt 3.e barnbarn visar samma tidiga passion o läser o skriver väldigt bra för att vara 3 1/2. Det ska bli spännande att få följa henne...
|
|