|
Inlägg #1: Postat: 2004-09-13 14:57:00
|
|
Tony |
Spännande idé - jag har också funderat ibland - men med tanke på hur mycket som blir sagt om personer du inte träffat, inte ens sett ? i verkligheten så undrar man. Jag förmodar att du använde ett videochatprogram så att dina "buddies" verkligen kunde _se_ dig i kjol och turkos blus, eller var det mera en mental grej att vara uppklädd vid datorn för at hitta rätt brud-tonläge?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-13 15:30:00
|
|
Sofia |
Roligt och bra skrivet! Många killar skulle av rädsla att bli sedda som något de inte kan stå för erkänna att de vill ha ett finger i rumpan:- Men man behöver ju verkligen inte sätta etikett på allt. Själv tänder jag i första hand inte på kön, utan på människor. Du inspirerar mig till att ge mig ut i cyberrymden som "Latinolover", även om det innebär lite mer jobb:-
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-13 17:17:00
|
|
Tommie Nygren |
Alla män har under tonåren enligt vad jag läst dubier kring sin sexualitet. I denna tidsålder kan man kanske försöka leva ut den. Tjejer, gör som karln säger, tänk ut en fantasi som innehåller dominans och förnedring av en man och iscensätt den. Go girls. Varför inte? Gå ihop tre tjejer, bjud hem en man , spänn fast honom och bulta hans röv med strapons i tur och ordning. Det kan vara nåt. Därute finns en man som vill ha detta.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-13 19:22:00
|
|
Jocke |
Kanske inte så vetenskapligt, men en strålande analys av läget. Många kvinnor bland annat mina tjejkompisar gnäller ofta på alla jobbiga killar ibland käns det som de gör det av gammal vana. Men om de en enda gång varit på den "andra sidan" skulle de nog hållit klaffen. Som tjej behöver man bara existera för att få uppmärksamhet, sedan är det upp till killarna att "förtjäna" svar.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-13 19:35:00
|
|
Anna Li |
jo, det kanske är praktiskt och lätt att bli uppmärksammad som någon att ha sex med när man är kvinna. Tråkigt nog är det BETYDLIGT jobbigare om man vill bli uppmärksammad som en hel människa. Och i längden och i livet är det ju det som många av oss vill. Men vi har förstås för mycket krav på livet vi.......
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-09-14 12:51:00
|
|
marcus |
*skrattar* jävligt bra artikel strålande analys!!! skitbra!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-09-14 13:19:00
|
|
Anna |
Det stämmer dock inte att ALLA tjejer bara behöver sitta och få precis dom killarna de vill ha om det ändå vore så lätt. Oönskad uppmärksamhet är däremot det värsta som finns!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-09-19 22:31:00
|
|
Sunny |
En kul o tänkvärd artikel! Jag gjorde en liten test själv för några år sedan. Jag skrev ärligt att jag var en vanlig mullig kvinna o lade 10 år till mina rätta. Det ramlade in maijl ifrån män mellan 16 0 80 år!Så just en sexvän är inte svårt att få även om man varken är ung eller vacker. Vill man ha mera så har Anna LI en poäng.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-09-29 22:37:00
|
|
Malin |
Din artikel ar bidrar tyvarr inte med nagot nytt. Som ajg ser dte beror kvinnofortryck pa en uppdelning mellan manliga och kvinnliga roller/utrymmen/beteenden och dar det kvinnliga genuset underordnas det manliga. I det har fallet ar ju de rollerna inte alls omvanda utan mannen ar den aktiva parten.
|
| |