Inlägg #21: Postat: 2004-09-27 11:29:00
|
Malin Michea |
Vad vet du om våra livsöden och hur "milda" de är? Vad vet du om att spy upp sina inälvor på toaletten vid psykets väntrum? Vad vet du om att få underlivet spräckt? Vad vet du om hur det känns att ta en kniv och skära sig själv in till benet för att vilken smärta som helst är bättre än den man känner inombords?
|
|
Inlägg #22: Postat: 2004-09-27 11:33:00
|
Malin Michea |
Vad vet du om att behöva drogas ner med lugnande för att kunna få en hel natts sömn utan att vakna skrikande? Vad vet du om hur det känns att stå med en snara runt halsen och gråta för att man är en sån feg jävel som inte vågar göra slut på eländet?
|
|
Inlägg #23: Postat: 2004-09-27 11:38:00
|
Malin Michea |
Du vet ingenting, så håll för fan KÄFTEN och lämna oss ifred.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2004-09-27 18:41:00
|
M. H. |
Tänk att vakna varje gång och fortfarande vara ChildLover. En människa totalt inlåst i sin egen trånga skalle utan något som helst hopp om att kunna fungera med andra än personer som är lika vrickade som han själv. Det måste vara helvetet på jorden. Så han behöver inte straffas. Att vara ChildLover är straff nog.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2004-09-27 18:47:00
|
M. H. |
En pedofil vill ha sex med barn. Och vissa pedofiler vill t.ex. ha sex med spädbarn. ChildLover tycker detta är okej. När man hör ChildLover och den där Andreas Svensson så inser man en sak: skall man acceptera en pedofil så skall man också acceptera att våldtäktsmän skall tas emot med öppna armar i samhället.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2004-09-27 18:51:00
|
M. H. |
Det finns nekrofiler också. De kanske kommer att börja kräva att vissa lik skall ställas till deras förfogande. De vill också bli behandlade jämlikt. Nej, våldtäksmän, nekrofiler och pedofiler är människor som är totalt ointresserade av kommunikation mellan parterna. De är endast intresserade av övergrepp. Och ett enda övergrepp skall rendera fängelse fram till graven.
|
|
Inlägg #27: Postat: 2004-09-27 21:58:00
|
Sunny |
Jag skulle ta en break men CL:vem du än älskar så inte är det barnen. Hur vågar du vara så rutten i dina kommentarer till Malin? Vill du propagera för pedofili så ha den goda smaken att inte göra det under en artikel som skrivs av en ung drabbad kvinna. Hur vet DU hur det känns? Visa lite enkel anständighet.
|
|
Inlägg #28: Postat: 2004-09-27 22:01:00
|
forts |
Ifall du är seriös så skicka mig de där källorna o undersökningarna om att 50 av barnenn inte tagit skada så är du snäll?? Sunny tintomara56hotmail.com
|
|
Inlägg #29: Postat: 2004-09-28 00:09:00
|
Malin Michea |
Sunny, det är värre än så. Den här personen lurade sig in i ett stödforum för pedofileroffer genom att låtsas att han också varit utsatt. Han vann deras förtroende och fick en massa stöd och sympati, innan han avslöjade sig genom någon korkad kommentar.
|
|
Inlägg #30: Postat: 2004-09-28 13:35:00
|
Sunny |
Malin: Genomruttet är allt man kan säga.
|
|
Inlägg #31: Postat: 2004-09-28 13:39:00
|
Sunny |
CH. Jag väntar på källorna. Som du väl vet så intresserra jag mig för ämnet.
|
|
Inlägg #32: Postat: 2004-09-29 22:46:00
|
CL |
Om man sorterar bort inläggen med ogrundade personliga angrepp så blir det inte mycket kvar. Om det är någon som tvivlar någonting i sakfrågorna så var vänliga att kommentera detta. Tills dess kan ni börja acceptera faktumet att många barn finner deras sexuella relationer med vuxna som positiva både på lång och kort sikt. Detta är vetenskapligt bevisat så det är bara för er att acceptera.
|
|
Inlägg #33: Postat: 2004-09-29 22:53:00
|
CL |
Malin : Era forum är tyvärr sektliknande och jag har sett hur ni behandlar personer som inte riktigt passar in i era stereotyper. "Pedofiler borde dö" möts av hurrarop, men om det är de ni behöver för att må bättre så kör hårt. Jag tror dock inte alls på den metoden. Skulle ni acceptera en pedofil som blivit utsatt för övergrepp själv i ert forum? Nej, och det visar hur långt er empati sträcker sig.
|
|
Inlägg #34: Postat: 2004-09-30 18:55:00
|
Sunny |
Ifall du läst mina artiklar "Breven till pappa" här så vet du att jag inte varken hatar eller tänker enkelspårigt. Jag försöker förstå. Har inga som helst problem numera tat tala om detta. Tack för ditt majl med fakta: ska gå igenom dem när det blir lugnare här hemma. Sedan tycker jag nog att du inte borde placerat dina inlägg här eftersom du vet vad Malin varit utsatt för.
|
|
Inlägg #35: Postat: 2004-09-30 18:58:00
|
Sunny forts |
För en ung flicka som varit usatt så nyligen strör du salt i såren. Jag vet för en av mina systrar som utsattes i Malins ålder skule bryta i hop än i dag ifall du skrev någonting liknande till henne. Hon har för länge sedan förbjudit mig att ens nämna pappas namn . O hon är över 50 år i dag!
|
|
Inlägg #36: Postat: 2004-09-30 19:02:00
|
Sunny |
men under mina år som mestadels bibliofila pedofiljakt har jag många gånger råkat ut för den sektliknande hysteri du talar om. Alla måste skrika döda ,döda,kastrera,lås in o kasta bort nycklen etc. Jag har förståelse för att de gravt skadade känner så men vi andra får inte låta oss ryckas med. Kastrering är lönlöst då pedofilin sitter i hjärnan o ska vi kunna skydda våra barn måste vi förstå varför vuxna blir pedofiler.
|
|
Inlägg #37: Postat: 2004-10-01 21:08:00
|
CL |
Sunny : Jag syftade faktiskt inte på dig i dina inlägg, du framstår som väldigt öppensinnig och du är en god förebild för alla som blivit utsatta för övergrepp. Jag vill Malin inget illa men hon måste förstå att om hon väljer att öppet tala om hur hon ej anser att pedofiler bör accepteras i samhället så måste hon räkna med att få en del motkritik. Sen att hon har helt fel i en rad olika påståenden gör inte direkt saken bättre.
|
|
Inlägg #38: Postat: 2004-10-01 21:14:00
|
CL |
För att skydda barnen måste vi förstå vad det är vi skall skydda dom mot. Sex är fel svar, det barnen bör skyddas mot är övergrepp och fördömmande. Ofta hör man "offer" säga att den värsta skadan inte kom från sex i sig utan allt runtomkring det. Att det var "onormalt" och reaktionerna kring det. Normalisera samtyckande sex så skonar vi många barn från lidande. Barn *bör* ha sex som en naturlig del i deras utveckling.
|
|
Inlägg #39: Postat: 2004-10-02 02:44:00
|
Malin Michea |
CL>> Du är fanimej för mycket. Varför söker man sig till en grupp för människor som blivit skadade för livet och låtsas vara en av dem???? VARFÖR? Hur i helvete kan du möta din egen blick i spegeln?? Tror du att du har någon rätt att lägga dig i hur vi sköter vår rehabilitering??? Du är ett vidrigt kräk och jag önskar vid gud att jag hade känt igen dig på gatan så jag kunde spotta dig i ansiktet.
|
|
Inlägg #40: Postat: 2004-10-02 02:47:00
|
Malin Michea |
Du bad mig granska dina källor. Det gjorde jag, och de höll inte. Dina "bevis" är inte vatten värda. Jag vet inte vad jag ska säga mer än DRA ÅT HELVETE och HÅLL DINA ÄCKLIGA TASSAR BORTA FRÅN OSKYLDIGA MÄNNISKOR!!! Det finns många som mår dåligt idag av det du gjorde och har svårt att lita på folk. Bra jobbat, ditt jävla egoistiska svin.
|
|