Ofarliga pedofiler?

Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #61: Postat: 2004-10-03 19:05:00
Sunny till CH
Jag har oxå varit ute för de där hysterikorna. Bara för att jag inte hatar min pappa o inte ville döda honom så blir jag beskylld för att propagera för pedofili. Det är ganska sanslöst men den slags människor är ute bara för att skada.Samma sjuka människa beskyller mig nu för att leva i incest med min pappa som är dödo med mina barn som är vuxnaÄmnet lockar fram alla slags dårar: Incesthora är ju nästan det snällaste.
Inlägg #62: Postat: 2004-10-03 21:45:00
Malin Michea
CL>> Har du läst min senaste artikel?
Inlägg #63: Postat: 2004-10-04 20:22:00
CL
Sunny : Du utrycker oro för att det skulle råda en maktobalans i pedofila förhållanden som är negativ för barnet. Man har dock tittat på pedofila förhållanden och där har det inte varit ett stort problem alls. Det råder maktobalans mellan moder och barn t.ex. men inget säger att den är skadlig för barnet. Lika lite som en pedofilrelation eller en relation mellan kvinna och man maktoblans råder ofta åt något håll.
Inlägg #64: Postat: 2004-10-04 20:25:00
CL
Det du bör fråga dig själv är om du gör mer skada än nytta när du håller en nolltolerans. De mesta av skadorna barn får kommer från rådande inställning i samhället och inte från sex i sig. Detta är ganska självklart men tyvärr så förvärrar ni bara situationen för de barn som har en relation av egen vilja och för eget nöje.
Inlägg #65: Postat: 2004-10-05 14:43:00
Sunny till CL
Jag tror på jämnbördiga sexuella förhållande där båda är jämnstarka o kan både ge o ta. Du har rätt i att långt ifrån alla vuxna har sådana sexuella förhållanden men det är eftersträvansvärt tycker jag nog. Vad det gäller barn så är en 5 åring självklart mera sårbar än en 15 åring som kanske står på gränsen till vuxenlivet.
Inlägg #66: Postat: 2004-10-06 19:45:00
CL
Då kan du känna dig glad över att många sexuella relation mellan barn och vuxna samtyckande har visat sig ha väldigt lite problem med maktobalans. Maktobalans är dock inte skadligt i sig. Det finns som sagt det i varje barn/förälder förhållande och det är ej skadligt i sig, även om potentialen till skada finns.
Inlägg #67: Postat: 2004-10-06 19:45:00
CL
Detta är exakt samma med pedofila förhållanden där barnen är små. Ditt argument är då igentligen att sex i sig är skadligt. Och detta har inget kunnat bevisa eftersom all vetenskap säger raka motsatsen.
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Laddar...