Inlägg #1: Postat: 2004-09-04 22:11:00
|
forts |
Att leva som pedofil är ganska svårt i dagens samhälle och alternativen som finns är ofrivilligt celibat eller att begå ett brott. Valet är ganska svårt eftersom det går alldeles utmärkt att ha sexuella relationer med barn som inte leder till skador för barnet. Om man normaliserar pedofili och legaliserar samtyckande sex med barn så alla tjäna på det.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-08 17:07:00
|
Malin Michea |
Om det finns ett helvete kommer du att brinna i det...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-09 23:11:00
|
ChildLover |
Har jag fel? Nej, mina fakta kan kontrolleras mot fullt accepterade vetenskapliga studier. Din artikel är en spark på alla pedofiler och att du vägrar se pedofiler som vilka andra människor som helst är mycket förolämpande. Du har säkert haft det svårt och det har du mina sympatier för men det finns pedofiler som haft det svårare och du måste inse att du sparkar ner på dom med din artikel ja, pedofiler har också känslor. Men kan du motbevisa en enda sak jag sagt så gör det.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-09 23:18:00
|
CL |
It certainly has done me no harm. It depends on what a paedophile does and how he does it, and if he really loves children and that usually goes together he will understand and he in sympathy with the child and thus know very well what he can and what he cannot do. In my case it could have gone too far, and Uncle Herman realised that well, for he was too much of a kind soul to wreck something irreparably for his own pleasure."
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-11 20:44:00
|
Malin Michea |
Sluta besudla mina artiklar med dina motbjudande kommentarer. Du tycker att jag "sparkar" på pedofiler. Ja - ta hit en pedofil som har skadat ett barn och jag ska döda honom med mina egna händer.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-09-11 20:47:00
|
Malin Michea |
Det kanske låter hårt? Döden är ingenting jämfört med vad pedofiloffer måste gå igenom. Jag förstår att ni vill tro att ni inte gör någon skada. Att ni intalar er det. Men du har fel, och det är skrämmande att se hur desillusionerad du är.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-09-11 20:49:00
|
Malin Michea |
Om jag hade varit en "aktiv" pedofil hade jag ansett mig ha två alternativ att välja mellan: söka kvalificerad hjälp eller sätta en pistol mot tinningen. Vilket av alternativen du väljer - om du nu är pedofil - det gör mig faktiskt detsamma.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-09-12 22:11:00
|
Sunny |
Jag hoppas att alla pedofiler läser detta för så här kan det alltså sluta.Så dåligt mår många,många barn stora delar av sitt liv.Min lillasyster säger ungefär samma sak över 40 år efteråt!!! Ändå tror jag att du Malin kommer att kunna sluta "vara offer" med tiden: Din skrivförmåga o styrka gör att jag tror det. Låt det ta den tid det tar: Du behöver visst inte förlåta.Bara försona dig med det som hänt. Det brukar ta rätt många år : År som han stulit för dig. kram Sunny
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-09-13 19:51:00
|
CL |
Malin Michea: Vad du inte inser är att det finns mängder med dokumenterade fall där barn på både lång och kort sikt ej tagit skada och har upplevt deras sexuella relation som positiv. Det handlar inte om våldsamma incest fall utan om helt andra förutsättningar. Du måste lära dig se skillnad och att utveckla empati för både pedofiler och andra barn som faktiskt inte delar din åsikt.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-09-13 20:04:00
|
CL |
Jag kan bevisa allt jag sagt så är det något du undrar över så kan jag ta fram hur mycket undersökningar, intervjuer och vetenskapliga artiklar som helst. Du går med skygglappar för ögonen och om du villig att lära dig så skall jag hjälpa dig.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2004-09-13 20:17:00
|
CL |
"Do you feel hes exploited you?
No. Because when theres no sexual desire, nothing happens. One of the things essential to a pedophile relationship surely is respect. And when one of the partners says no, that means no. You dont put pressure on each other. You cannot do that.
It all sounds very rosy...
Yes, its really, really great. "
|
|
Inlägg #12: Postat: 2004-09-14 13:18:00
|
Malin Michea |
Fine. Maila materialet till mig på malin.micheaspray.se, med TYDLIGA källhänvisningar och referenser. Sedan kan vi diskutera saken.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2004-09-14 19:10:00
|
CL |
Alright.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2004-09-15 15:52:00
|
Malin Michea |
Nu vet jag vem du är, SAKATA EIO. Jag vet vilka metoder du använder dig av för att sprida dina åsikter, nästlar dig in hos sjuka och skadade människor under falsk identitet. Jodå, jag har koll på er... Hos mig har du förlorat all respekt och jag tänker inte debattera med dig.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2004-09-15 20:28:00
|
CL |
Om du behöver din lilla värld där barn alltid lider av sex och där alla pedofiler är onda så får du väl leva i den tills vidare. Jag försökte föra en vettig debatt med verkliga välgrundade argument men du är uppenbarligen inkapabel till sådant just nu. Om du vill argumentera för att pedofiler ej skall accepteras i samhället så bör du faktiskt kunna försvara din åsikt. Fast du trodde kanske bara att alla skulle acceptera dina ord bara för att du är ett offer?
|
|
Inlägg #16: Postat: 2004-09-17 13:54:00
|
Malin Michea |
Du är inte lite fräck du. Hur kan du se dig själv i spegeln utan att kräkas? Människor litade på dig och du svek deras förtroende. Du låtsades vara någon annan för att ta dig in i en gemenskap du inte har rätt till. Vi kommer inte att glömma.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2004-09-17 13:58:00
|
Malin Michea |
I mina ögon är du en patetisk liten råtta. Du har rätt till dina åsikter, men att utsätta svaga människor för dem är FEL. Har de inte fått lida nog, kanske, utan att du och dina pedofilkompisar ska komma och strö salt i såren? Räcker det inte med att er ideologi redan har gjort dem illa? SKÄMS! Skriv inte till mig mer, och lämna mig och mina vänner ifred i fortsättningen.
|
|
Inlägg #18: Postat: 2004-09-17 14:00:00
|
Malin Michea |
PS. Vad gäller ditt så kallade "bevismaterial", så var det varken objektivt eller tillförlitligt.
|
|
Inlägg #19: Postat: 2004-09-23 11:14:00
|
CL |
Sanningen gör ont uppenbarligen. Problemet är att ni är kanske offer och ni lider onekligen men detta hindrar er inte från att sprida felaktiga ogrundade åsikter och pedofilhat. Jag vet pedofiler som får era livsöden att framstå som ganska milda. Men bryr ni er? Nej, ni har uppenbarligen bara sympati för er själva och alla pedofiler är ju onda... Ni tål inte kritik av något slag och detta är typiskt för folk som har fel och innerst inne vet det själva.
|
|
Inlägg #20: Postat: 2004-09-23 11:16:00
|
CL |
Sen har de flesta av er aldrig ens träffat en pedofil, ni har i majoriteten av fallen råkat ut för vanliga hetersexuella människor som av olika anledningar förgripit sig på barn. Men i verkligheten så är ungefär 5 enligt FBI av de som begår övergrepp på barn riktiga pedofiler och övriga 95 är det inte.
|
|