|
Inlägg #41: Postat: 2004-09-03 03:21:00
|
|
Kent Katt |
Så här enkelt är det: vi har inte råd att ta emot alla som faller i vårt rike. Men vilket av de etablerade partierna vågar säga att nu stävjar vi invandringen för att vi inte har råd med den. Inget. Så vad återstår då?
|
| |
|
Inlägg #42: Postat: 2004-09-03 03:23:00
|
|
Kent Katt forts. |
Att rösta på ett extremhögerparti fast man inte sympatiserar med dem i övrigt är vad som återstår då. Tro mig, jag vet många som har röstat på Socialdemokraterna som kommer att rösta på Ny Demokrati i stället. Detta är ett uruselt betyg till Socialdemokraterna.
|
| |
|
Inlägg #43: Postat: 2004-09-03 03:25:00
|
|
Kent Katt forts. |
Göran Persson försvarar lyxpensionerna, i.o.m. att han är sig och sina gelikar närmast. Vem är så blåögd att han eller hon tror att fortsatt ökad invandring kommer att finansieras av de som redan har det gott ställt?
|
| |
|
Inlägg #44: Postat: 2004-09-03 03:28:00
|
|
Kent Katt forts. |
Det kommer att minskas på hjälppengar till Malin Michea med flera andra samhällets olycksbarn. De kommer att bli hänvisade till prostitution och annan kriminell verksamhet. Det är m.a.o. dags för den idisslande svensken att ta ut halmstråt ut truten och åtminstone säga: "Fan, kommer det att bli ännu värre?" Ja, det kommer att bli mycket värre...för dem som redan har det illa ställt. Tack för ordet.
|
| |
|
Inlägg #45: Postat: 2004-09-03 05:18:00
|
|
Inferno |
Kent Katt alias Jan banan alias många andra påhittade och tagna bl.a mitt eget nicks har härjat på kommentator sidorna under natten därav många direkt stötande och orelevanta inlägg. Sourze kanske kan spåra avsändaren via IP? Tycker det är synd att en person ska förstöra den här platsen där det fria ordet fortfarande finns. Till M.M det är samma person som har skrivit nedsätttande kommentarer till dig, kolla tidpunkten.
|
| |