Johannes Jakobsson härjar igen!

Den här tråden diskuterar artikeln Johannes Jakobsson härjar igen!.
Inlägg #1: Postat: 2004-08-27 16:42:00
Linda
Precis som DU slänger ord som exempelvis "fårskalle" omkring dig och verkar förvänta dig att folk ska ta emot utan att argumentera så får DU faktiskt ta det faktum att det finns människor som kallar dig både det ena och det andra. Du bjuder in till det. Slutligen, en liten fråga: har Sourze bett dig skriva eller är det på eget initiativ?
Inlägg #2: Postat: 2004-08-27 16:57:00
sandra
Jag tycker att du ska läsa Johannes artikel igen, Butt. Johannes säger ingenstans i den att han VET hur det ligger till. Att han VET vem som talar sanning. Det måste vara tillåtet att diskutera situationen i våra domstolar, som många gånger är allt annat än bra, utan att du ska komma skumpande på din egen grå åsna och gödsla med påhopp. Att kalla en artikelförfattare för fårskalle är ju löjligt.
Inlägg #3: Postat: 2004-08-27 21:08:00
Lars Nilsson
Bortsett från att jag inte delar Din uppfattning om att Johannes är en fårskalle Ok, jag gör själv en del övertramp i striden hetta så har Du helt rätt. Behövs någon, kändis eller inte, som säger några sanningens ord i allt flumraseri.
Inlägg #4: Postat: 2004-08-27 21:31:00
tåpas
undrar just vad musiker som vet har att säga om detta.
Inlägg #5: Postat: 2004-08-27 21:43:00
Mynta
Säg det med en mening istället Butt: Jag gillar inte Johannes. Varför hålla på med sådant här DRAVEL
Inlägg #6: Postat: 2004-08-28 00:57:00
Anna
Nej, Billy, Johannes är som vanligt totalt ute och cyklar i det mesta han skriver.
Inlägg #7: Postat: 2004-08-28 07:01:00
Sebastian
Oerhört bra skrivet! Kunde ha skrivit det själv! Blir så förbannad på alla människor som ska yttra sig om nåt de inte vet någonting om. Personligen så har jag som oskyldig för ett par månader sedan haft rättegång för våldtäkt, där frikännande dom kunde meddelas. Jag vill att du Billy Butt hör av dig till mig ifall du vill granska mitt fall. /Sebastia
Inlägg #8: Postat: 2004-08-28 20:18:00
Inger
Jag delar inte din uppfattning om att Johannes är en fårskalle. Beklagar dock att en artikel i DN har fått en så stor betydelse. Det är ju alltid trist att referera till enbart EN luddig källa. Dessutom, som du säger, handlar det om oftast sekretessbelagda brott.
Inlägg #9: Postat: 2004-08-28 23:10:00
caroline
no offense billy, men...

...är inte du dömd för våldtäkt? vad kan du rimligen veta om jämställdhet? om jag var du skulle jag nog ligga lite lugnt just i den frågan. du är nämligen fortfarandse snusk-billy butt med hela svenska folket.
Inlägg #10: Postat: 2004-08-28 23:37:00
SHQ
Skulle det inte kunna varit så här: Du lovade tjejerna att dom skulle bli stjärnor om dom låg med dig men när detta inte inträffade så kände dom sig utnyttjade och anmälde dig. Du begriper tydilgen inte det äckliga med en 50åring som har sex med småtjejer.
Inlägg #11: Postat: 2004-08-29 11:44:00
Anne-Li
Men Billy, om jag minns rätt så har DU för något år sedan publicerat en artikel här på Sourze som handlade just om att äldre jurister inte vet ett smack om yngre personers sexliv.
Fast det förstås, då gällde det ditt eget våldtäktsmål..
Inlägg #12: Postat: 2004-09-01 03:04:00
Kent Katt
Billy Butt borde ha en "butt plug". Men inte i rumpan utan i munnen - ungefär som en annan cigarr. Ty maken till skitsnack har vi väl sällan hört? Men underhållande är karln helt visst - så vi kanske inte skall plugga honom ändå?
Inlägg #13: Postat: 2004-09-02 15:53:00
Kent Katt, feminist
Jag delar inte på något sätt Billy Butts åsikter när det gäller en hel det, men hans våldtäktsdom var felaktig. Jag skämtade själv om att jag var modefotograf en gång och en tjej höll på att följa med hem. Som väl var ? så satte hennes polare p för det.
Inlägg #14: Postat: 2004-09-02 15:56:00
Kent Katt, realist, onanist och flirtare
Får rabiatfeministerna bestämma så får man inte ens titta menande åt en brud när man är ute utan att buras in. Sanna mina ord: då kommer tjejerna att lägga in en protest. Tjejer som inte är frigida vill bli flirtade med. Så enkelt är det.
Inlägg #15: Postat: 2004-09-04 05:40:00
Billy
Jag håller just på med en bok som heter "Vem älskar Johannes Jakobsson". Den består av följande mening: "Ingen."
Inlägg #16: Postat: 2004-10-01 12:26:00
Lynn
Jo jag är säker på att Billy Butt har studerat sexualbrott, i rollen som förövare!
Laddar...