|
Inlägg #1: Postat: 2004-08-21 12:46:00
|
|
Malin Michea |
Du nosar på något väldigt viktigt här...Möjligheten för både män och kvinnor att kunna välja det bästa ur båda världar, rättvisare än så kan det inte bli.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-08-21 14:29:00
|
|
Micke |
Intressant läsning.....ja, kvinnor vill ha kakan och äta den...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-08-21 16:08:00
|
|
Johan Wedberg |
Jag hoppas fler tar efter dig, både killar och tjejer. Och skapar självständiga och jämställda könsroller utan VISA-kort.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-08-21 19:45:00
|
|
FraK |
Haha, DU vill ha det bästa av båda världar, men du vill INTE att männen ska ha det, för du vill inte se "Stora fullvuxna män som skuttar runt i små svarta kjolar och serverar på konditorier, med ett litet vitt förkläde, för att att dölja bulan i den snäva kjolen.". Helt underbar dubbelmoral :
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-08-21 23:53:00
|
|
Lasse P |
Det är klart att man inte kan ha stort hopp om detta land när kvinnliga skribenter beskriver sin frihetslängtan så här: "jag tänker fortsätta spotta och fisa när jag känner för det och raka hela kroppen och klä mig sexigt, när jag är på det humöret." Varför kan inte bortskämda, ytliga, ouppfostrade snorungar av båda könen skickas till Gotska Sandön på statens bekostnad så vi slipper se och höra dem?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-08-22 00:40:00
|
|
Inger |
Vem kan övht gå omkring och ta sig för givet?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-08-22 21:25:00
|
|
greger |
Gör det du känner för; vill du knulla en dag så ragga en kille eller tjej och ta ett nummer. Vill du något annat så gör det. Vill du pulla i badkaret så gör det. Men det är ju inget att skriva om. Eller ?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-08-23 17:25:00
|
|
Chris.X |
Åsa, ingen hindrar dig! Om du är som du beskriver kan du förmodligen inte ana hur många killar som vill ha dig som flickvän. Ett ex. till mig var just så; pratade öppet om sex, fjärtade tillsammans med grabbarna, tog på sig mjukisbyxor när hon kände för det, och sexiga kläder när hon kände för det. Hon var inte speciellt snygg, bara rätt söt. Men aldrig förr jag har upplevt andra killars avundsjuka som då. Nästan alla mina killkompisar var gröna av avund för att jag hade hittat en sådan tjej.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-09-01 21:13:00
|
|
Michelle |
Jag skulle med glädje se fullvuxna män i svarta tajta kjolar. Så låt de som vill hoppa från könsroll till könsroll göra det. Nu låter det mest som om allt ska vara på dina villkor, mest kvinnligt, med lite inslag av maskulinitet. Fy.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2004-09-22 11:13:00
|
|
tico-tico |
jag tycker det är jättesynd om alla tjejer för att de har fått ett konstigt sår mellan bena som börjar blöda när de blir äldre eller vad tycker ni?
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2004-09-22 13:41:00
|
|
frågvis |
Blir du nöjd den dagen alla applåderar varje gång du fiser, rapar eller pruttar då?
Är sånt där lika med jämlikhet för dig, din djävla tönt?
|
| |