Jag är pedofil!

Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2004-09-09 18:20:00
Nero
Kämpa på "Anders Svensson"
Inlägg #42: Postat: 2004-09-09 22:52:00
John
Avstå om du vill men jag tvivlar på att du väljer detta alternativ gladeligen. I slutändan så är du fötryckt och kommer med stor sannolikhet ha svårt att leva ett helt tillfredställande liv. Om du inte argumenterar för det så hjälper inte det varken dig eller andra pedofiler.
Inlägg #43: Postat: 2004-09-09 22:55:00
John
Tror du att folk kommer acceptera dig som pedofil bara för att du säger att du inte har sex med barn? Nej, du kan lika väl föra fram dina sympatiska sidor samtidigt som du talar för ett öppnare samhälle där sex med barn bör vara lagligt. Om du sorterar bort rena övergrepp och familjemiljöfaktorer så finns det inga belägg för att sex med barn skulle vara skadligt. Så en normalisering av pedofili och en acceptans av samtyckande sex med barn kommer leda till bättre liv för både barn och vuxna.
Inlägg #44: Postat: 2004-09-10 01:43:00
Anders Svensson
Svar 42: Jag avstår gladeligen från att argumentera för sex med barn som inte kommit i puberteten. Anledningen är att de inte har ett behov av sex med vuxna. Men huruvida man ska tillåta barn som kommit tillräckligt långt i puberteten att ha sex med vilka de vill, är en annan fråga som jag inte tänker driva. Jag mår bäst av att leva enligt vår kulturs normer, ställa upp för mina nära och kära, samt vara med barn så mycket de vill. Varför begära mer än vad som är rimligt?
Inlägg #45: Postat: 2004-09-10 01:44:00
Anders Svensson
Svar 43: Ett samhälle där sex med barn blev lagligt skulle knappast bli mer öppet. Det skulle innebära att det blev lagligt för vilken vuxen som helst att locka in ett barn till sig med en karamell för att sedan rida lite ponny. Föräldrar skulle protestera högljutt och inte våga släppa ut sina barn om en sådan lag drevs igenom. Och ja, jag tror faktiskt att många människor skulle kunna lita på mig och acceptera mig som pedofil. Jag älskar barn, och vill bara finnas till hands för dem.
Inlägg #46: Postat: 2004-09-10 19:32:00
John
Behov har inget med saken att göra. Frågan huruvida det är skadligt eller inte. Om det inte är skadligt finns det ingen anledning att förbjuda det. Vår kulturs normer är vad som satt dig i terapi enligt dig själv. Om nu du kommer ut som pedofil så kan du glömma att vara ensam med barn eller att arbeta inom barnomsorgen.
Inlägg #47: Postat: 2004-09-10 19:34:00
John
Vissa kommer acceptera dig men du lär inte få umgås med deras barn ensam längre. Man kommer aldrig acceptera pedofiler om man inte accepterar möjligheten att det finns lägen då det kan vara ok att ha sex med barn. En pedofil är alltid en potentiell våldtäcktsman i allmänhetens ögon. Ta homosexuella som exempel, hur accepterade skulle du anse att de var om homosexuell sex var förbjudet fast i övrigt så blev de iaf inte lynchade om de kom ut? Det är dit du verkar vilja komma med pedofilin.
Inlägg #48: Postat: 2004-09-10 19:41:00
John
Att t.ex sänka minderåriggränsen till t.ex 7 skulle inte leda till de problem du pratar om. Genom historien har det varit lagligt att ha sex med barn och det leder inte till att massa folk kommer att springa ut till lekplatserna för att locka barn med godis. När det väl blir accepterat att barn kan uppskatta sex med vuxna så försvinner också mycket av dagens paranoia. Folk vill idag hellre se sina barn torterade än att de har kärleksfull sex med en vuxen.
Inlägg #49: Postat: 2004-09-10 22:31:00
Anders Svensson
Svar 46: Om jag väljer att komma ut som pedofil så blir det endast till personer jag kan lita på. I alla fall så länge jag riskeras att diskrimineras för min personlighet. Delvis är det vår kulturs attityd mot pedofiler som gjort mig deprimerad. Det har varit ett helvete rent ut sagt. Men så är jag en känslig person också, som plötsligt fått veta vart man än har sökt att mina känslor min lust och kärlek endast är skit och perverst.
Inlägg #50: Postat: 2004-09-10 22:31:00
Anders Svensson
Svar 47: Om jag hade sett ett slutmål för vart jag ville komma så skulle jag så klart sträva åt det hållet kanske är det vad jag också gör. Men att debattera huruvida sex med barn kan vara positivt, när man mår dåligt och inte ens har någon nära relation med barn, skulle te sig rätt märkligt. Endast med tydliga erfarenheter som vuxen av att barn kan och vill ha sex med vuxna och må bra av det, skulle vara skäl till att argumentera för en legalisering.
Inlägg #51: Postat: 2004-09-10 22:32:00
Anders Svensson
Svar 48: Att referera till historien är inte så smart eftersom att den rimmar dåligt med barns rättigheter. Jag är dock inte så insatt i hur barn har haft det i fråga om sex och samlevnad i historien. Anledningen till att folk reagerar så starkt på barn som utnyttjas i sexuella ändamål är helt enkelt för att barnen ställer upp i fullt förtroende till de vuxna. Barn litar på dem och tror att de vet bäst. Vem som helst kan med lite charm och godis få en 7/8-åring att ställa upp på sex.
Inlägg #52: Postat: 2004-09-11 10:46:00
John
49: Jag vet exakt hur du känner dig men om du personliger anser att det är fel att ha sex med barn så säger du faktiskt att din egna sexualitet är fel. Om nu du anser att barn inte kan uppskatta en sexuell relation med dig så är ju din sexualitet något som om utövas är dåligt för barnen. Men om du kan leva glatt med detta och kan känna dig accepterad när folk säger "vi gillar dig men rör du min dotter så dör du" så är det ditt val. Jag klarar det dock inte.
Inlägg #53: Postat: 2004-09-11 10:52:00
John
50: Om du inte har en nära relation till ett barn nu så kan du alltid läsa den vetenskap som finns inom området. Eller den mängd vittnesmål från barn som berättar om hur de själva upplevt sexuella relationer med barn. Du kan börja med Tom OCarrols : The radical case. Det borde öppna dina ögon lite.
Inlägg #54: Postat: 2004-09-11 10:57:00
John
"med vuxna" skall det stå i tidigare inlägg.
51: Barn vet i regel ganska lite om sex och detta gör att de inte ser det som något speciellt i yngre åldrar. Frågan är dock huruvida det är något problem om en 7 åring har sex med en vuxen.
Inlägg #55: Postat: 2004-09-11 10:58:00
John
forts. Om vi tittar på dagens fall så kommer du märka att det är ofta de yngsta barnen som inte tar skada alls av "övergrepp" eftersom de aldrig visste att det som skedde var "fel". Om vi pratar med barn om sex i tidig ålder så kan de faktiskt själv besluta om de vill ha sex eller inte.
Inlägg #56: Postat: 2004-09-11 21:48:00
Med tips på namn...
Sourze servar pedofiler?
Två pedofiler diskuterar inte bara här och Anders vill försöka slingra sig, psykopat som han är. Ha! Han som redan har beskrivit i flera av sina kommentarer bl a hur kåt ett litet barn är på honom givetvis och som han säger, "9-åriga kåta barn" och hur han gärna sprutar sperma i ansiktet på bilder av dagisbarn. Och var har han fått dem ifrån?
Pedo.gruppen på Rikskrim bör granska materialet här, finns flera pedofiler här.
Inlägg #57: Postat: 2004-09-11 23:14:00
Anders Svensson
Svar 56: Om jag hade varit psykopat så skulle inte min terapeut säga att jag ska tänka mer på mig själv och mitt eget liv. Var har jag skrivit att ett barn är kåt på mig, eller att jag sprutar sperma på bilder av dagisbarn? Varför ska Rikskrim granska ovanliga åsikter här på Sourze? Det finns faktiskt lagar MOT att stoppa åsikter som är opassande. Sourze har redan tvingats ta bort kränkande kommentarer som var riktade mot mig. Vad tyder detta på tror du?
Inlägg #58: Postat: 2004-09-15 19:55:00
Beckisbarnet
Svar 56: Visst finns det peddon här, i alla fall helt uppenbart en och flera sympatisörer...
Inlägg #59: Postat: 2004-10-02 19:47:00
Jonas
Sunny är äcklig. Jag ryser. Fy fan.
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...