|
Inlägg #61: Postat: 2004-08-20 09:42:00
|
|
Inger |
Alla datorer GER avtryck och går att identfiera. Och nej, jag bor definitivt inte i Södertälje,...
Sluta snacka och gör vad du ska istället.
|
| |
|
Inlägg #62: Postat: 2004-08-20 10:31:00
|
|
Beckisbarnet |
Svar 58, 59: Det enda jag kan säga är att jag i början tyckte det var besynnerligt att jag hade Sunny mot mig hela tiden i diskussionen om A.S artikel. Hon såg hela tiden som att jag var den onda parten i det hela. Det pedofilerna skrev ifrågasatte hon inte, och om- väldigt vagt och undanglidande..
|
| |
|
Inlägg #63: Postat: 2004-08-20 10:33:00
|
|
Beckisbarnet |
Jag menar- om man inte bör kritisera en pedofil och kalla honom för ond, så borde man väl i rättvisans namn inte kritisera mig heller?
men, jag har´med tiden förstått att Sunny har någon annan märklig vinkel på alltihop, men jag kan inte peka på vilket sätt
|
| |
|
Inlägg #64: Postat: 2004-08-20 10:36:00
|
|
Sunny |
Inger: För sista gången: Lägg av. Jag drar inte in dig men det är klart att folk undrar varför du hoppar på mig så agggresivt. Undvik debatter du inte klara av. O tänk lite nu: Ifall det inte är du som skrivit de där breven : Vraför tror du då att de skrevs? Troligen för att få mig att gå igång o svara med samma mynt o ev. lägga ut dem här? Unnar du honom/henne att lyckas? Det gör inte jag: Då skulle jag få sänka mig till personangrepp själv. O ifall du som skriver läser detta
|
| |
|
Inlägg #65: Postat: 2004-08-20 10:39:00
|
|
forts |
O om du som skriver de här breven från "Inger" läser detta: O du följer ju noga debatten så lägg av: jag är totalt immun emot sånt skit! O F: jag VET att det inte är du!
kram från den skitiga incesthoran!
|
| |
|
Inlägg #66: Postat: 2004-08-20 10:42:00
|
|
Sunny |
O I: Även en krass debattör blir störd ifall någon diktar upp hans /hennes historia. Jag står för det jag själv skriver i min egna artiklar: inte vdet du hittar på. Du är den första o hittills enda som beskyller mig för att stänka salt i såren på de drabbade: De andra fattar ju att det var för deras skull jag ännu en gång berättade min historia.
|
| |
|
Inlägg #67: Postat: 2004-08-20 10:43:00
|
|
Sunny |
o vila dig lite i helgen Inger: att sprida mera skit på mig är meningslöst eftersom jag inte kommer åt en dator på bra länge nu. Tror jag.
|
| |
|
Inlägg #68: Postat: 2004-08-20 10:45:00
|
|
Beckisbarnet |
Inger, Sunny skrev ju något här uppe att du hade snackat om någon "pedofilring" på Sourze, stämmer det?
Jag har själv inte trott att det finns någon peddoring här, men ett tag blev jag lite konfunderad när sympatierna för pedofilerna verkade så många, även när dom började byta adresser & så, och jag blev fortsatt attackerad, medans pedifilsympatisörerna inte motsades
|
| |
|
Inlägg #69: Postat: 2004-08-20 11:19:00
|
|
Sunny |
Du kan ju kolla inlägg nr 41 här under Joakims Joahanssons tråd. Annars är hon lite överallt.
|
| |
|
Inlägg #70: Postat: 2004-08-20 13:47:00
|
|
Inger |
Svar 64 Sunny: Du förefaller vara mycket förvirrad.
Först anklagar du mig TYDLIGT härovan för att skicka mail till dig eller att någon annan så gör i MITT namn för att någon VILL MIG ILLA... Förutsättningen för att någon vill en illa bör dock väl vara att man har en ovän? Jag har inga. Thats it. Jag tror inte på ett slösande av energi, vilket jag betraktar sådant vara.
|
| |
|
Inlägg #71: Postat: 2004-08-20 13:47:00
|
|
Inger |
Och NU, DRAR DU TILLBAKA VAD DU HAR SAGT! NU PLÖTSLIGT KAN DET INTE VARA JAG SOM HAR MAILAT DESSA FULA OTÄCKA BREV TILL DIG...???
ATT SKICKA KRÄNKANDE, FULA HOTBREV ÄR BROTTSLIGT, LIKASÅ ATT PEKA UT NÅGON OSKYLDIG FÖR BROTTET!
Du sysslar alltså inte bara med grovt personangrepp!
|
| |
|
Inlägg #72: Postat: 2004-08-20 13:48:00
|
|
Inger |
NEj, Sunny, upp till bevis. UT med de breven på Sourze - varför måste du svara, vad är det du vill försöka snacka bort??? - för att bevisa att de övht EXISTERAR! I annat fall förlorat du själv mycket på det, med tanke på vad du ovan har gjort här.
|
| |
|
Inlägg #73: Postat: 2004-08-20 13:57:00
|
|
Inger |
Beckisbarnet: I sitt svar 69 påstår Sunny att jag skulle ha påstått SUCK! i ref. tråd i svar 69 ATT SOURZE, SOM NÄTTIDNING, BEDRIVER "PEDOFILRING", Sunnys ord? ELLER VAD? Behövs något bemötande?
Har INTE ens använt något ord som "pedofilring", men en med en IQ under 75 kan sannolikt förstå att några här delar samma intresse som "Anders" I HANS ARTIKEL.
|
| |
|
Inlägg #74: Postat: 2004-08-20 13:57:00
|
|
Inger |
Beckisbarnet: forts.
Och vore det då "konstigt" att länkar och tips ect utbytts? Något som du själv tydligen även har registrerat.
Du bör förstå att jag INTE åter tänker skriva de resonemang och åsikter som jag tidigare har tagit upp i nämnda artiklar.
Dessutom underskattar jag inte läsaren. Även du kan själv tänka, känna och dra egna slutsatser.
|
| |
|
Inlägg #75: Postat: 2004-08-20 14:02:00
|
|
Sunny |
Den skitiga incesthoran kliver nu lyckligt på tåget! Ha en bra helg allihopa.
|
| |
|
Inlägg #76: Postat: 2004-08-20 14:13:00
|
|
forts |
o ärligt talat skiter jag i vem som skriver knasbrev: Det får man räkna med när man berättar vad man varit med om.
|
| |
|
Inlägg #77: Postat: 2004-08-20 15:48:00
|
|
Anders Svensson |
Usch. Fy. Blä, vilken dålig stämning Inger har hetsat fram här. Är det ens någon som minns vad denna tråd handlade om? Jag tror det är på tiden att Inger skaffar ett eget liv och söker hjälp inom psykiatrin. Varför skriver hon här om hon ändå inte har något att tillföra debatten? Jag tror att Inger lider av en psykisk störning. Inger, jag säger det här till dig för ditt eget bästa: "Sök hjälp."
|
| |
|
Inlägg #78: Postat: 2004-08-22 01:16:00
|
|
Inger |
Anders: Det är trist, har inte hunnit uppsöka psykiatrin för en tillfredsställande diagnos och har tyvärr ingen dessförinnan, men har fullt sjå med att ta reda på VEM du är, VEM som döljer sig bakom "Anders Svensson". Vill råda dig: tro inte att du är tillräckligt smart. Du har, kanske, berättat mycket mer än vad avsikten var? Och högmod går ALLTID före fall.
|
| |
|
Inlägg #79: Postat: 2004-08-22 11:25:00
|
|
Gina |
Det är väl inget problem med att kontakta de skribenter som lägger ut sin adress här? Skriv ett hövligt brev så kanske du får svar.
|
| |
|
Inlägg #80: Postat: 2004-08-22 15:02:00
|
|
Inger |
Anders: forts. När man skriver så intressanta kommentarer som du har gjort på hur man "ser" på ett barn, 5-åringen då ville jag gärna spara din artikel och kommentarer för eftervärlden. Och det kan du väl knappast ha något emot? Du ville ju berätta hur DU kände och såg på saken. För övrigt lycka till i framtiden. Lycka är något som man bör i alla önska alla. Hur sen livet blir kan ingen av oss sia om.
|
| |