Jag är pedofil!

Showing page 3 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #41: Postat: 2004-08-19 20:21:00
Sunny
Anders: Att förälskelsen kommer o går är ett vanligt fenomen i ungdomman men jag själv skulle känna mig väldigt osäker ifall jag blev älskad för att jag befinner mig i en viss ålder om du förstår hur jag menar? Men det är ju vanligt att byta ut den första frun emot en yngre även bland ickepeddon.
Inlägg #42: Postat: 2004-08-19 20:35:00
Anders Svensson
Sunny. Jag älskar inte ett barn för att hon är i en viss ålder. Jag älskar ett barn för att hon är den hon är, punkt. Min kärlek till en flicka bär inga krav med sig. Hon vet bara att jag finns där och bryr mig väldigt mycket om henne. När hon blir äldre så förändras vår relation hela tiden. Och det är här jag tror att det kan ta slut väldigt lätt. Det beror helt enkelt på hur vi känner för varandra för stunden. Men hon är och förblir alltid fri; som en fjäril i min öppna hand.
Inlägg #43: Postat: 2004-08-19 20:40:00
Sunny
Låter vackert. Som förälskelse. Men kärlek eller det jag tolkar in i ordet betyder kärlek även till den gamle eller svårt sjuke partnen. Min älskade är inte längre samme man som den unge starke mannen mitt i livet som tog sig an mig: Nu är han gammal o svårt sjuk. Men mina känslor är lika starka: nej starkare. Så har ju inte mina små förälskelser påverkat mig heller utan de har varit mera som det du beskriver.
Inlägg #44: Postat: 2004-08-19 20:48:00
INGER
Sunny: Svar 32 t o m 36 är skrivet i mitt namn. Jag heter inte Ingrid, som du ibland kallar mig för och även här.
Nej, jag förväntar mig inte att du övht förstår ens att det finns andra åsikter i denna debatt än just dina egna.
Inlägg #45: Postat: 2004-08-19 20:49:00
INGER
Att hota mig har hitintills inte lönat sig. Jag är defintivt inte lättskrämd, det kan man inte vara den dagen man måste och även våga möta sanningen. Och sökandet efter sanningen ÄR viktigare än allt dravel - oavsett vem det handlar om.
En förklaring: I svar 35 syftar jag på ditt tuggande, ditt barnsliga och krävande sätt att människor SKA tydligen fläka ut sig, berätta sitt livs historia för dig. Jag väljer själv vem jag umgås med ect.
Inlägg #46: Postat: 2004-08-19 21:14:00
Sunny
Jag skriver bara att ifall det är du som skriver dina brev hem till mig o vem annars skulle utge sig för att vara du? så sluta upp med det. De där breven är inte friska. Du vill aldrig diskutera själva sakfrågan med mig eller andra utan fantiserer ihop en märklig röra . Men jag har inte tid att fundera över dina störningar oxå: Skriv inte mera bara så är du snäll.
Inlägg #47: Postat: 2004-08-19 21:19:00
Forts
Att vänligt be någon sluta sända sjuka majl klassas inte som hot men en del av innehållet i de där breven skulle nog kunna kallas olaga hot ja. Du är ju sjuk: blir man det av att bo i Södertälje?
Inlägg #48: Postat: 2004-08-19 21:21:00
forts
Eller finns det någon på Sourze som vill dig så illa att han /hon skriver sjuka brev i ditt namn? Då måste du ju veta vem. Så många dårar kan du väl inte ha stött dig med här?
Inlägg #49: Postat: 2004-08-19 21:23:00
Sunny
Beckisbarnet : Tänk på mig i helgen är du snäll: jag behöver det.
Inlägg #50: Postat: 2004-08-19 22:20:00
Inger
Sunny: Jag använder endast Outlooks e-mailsystem. Det finns tre personer på Sourze som vet min e-adress, och de är psykiskt stabila personer och kontakten med dem är på ett annat plan, m a o ev. framtida projekt/dialoger. Och nej, inbilla dig inget! Det handlar definitivt inte om detta ämne.
Inlägg #51: Postat: 2004-08-19 22:21:00
INGER
Sunny; VAR VÄNLIG och upp till bevis, lägg ut de mail med namn ect HÄR I KOMMENTARSFÄLTET eller i EN ARTIKEL, mail som du påstår dig ha fått!
Skulle det inte vara ett enormt slöseri med energi att, som du säger, skriva i MITT namn - för att, som du säger, vilja mig illa??? Vad kan man tjäna på, när jag står för VARTENDA ord jag har skrivit här.
Sourze red. kan ju även titta på dina påstådda mail, även de vet min mailadress!
Inlägg #52: Postat: 2004-08-19 22:22:00
INGER
SÅ UPP TILL BEVIS NU! OCH GÖR DU DET INTE SÅ BLIR DET EN POLISANMÄLAN! Det är grova anklagelser du gör. Jag finner mig INTE i den här typen av fulheter. Andra må göra det - JAG GÖR DET INTE!
Inlägg #53: Postat: 2004-08-19 23:47:00
Beckisbarnet
Hallå tjejer! Inger & Sunny Jag vet inte riktigt vad Ert enorma bråk handlar om, och jag tar inte ställning innan jag vet mer. Och kanske jag inte ens orkar engagera mig. Bye the way, Sunny...visst kan jag tänka på Dig i helgen... så mycket som jag nu kan, av det Du har avlämnat en bild av Dig här i cyberrymden...
Inlägg #54: Postat: 2004-08-19 23:55:00
Sunny
Beckis: tack. nej jag svär på att jag inte har en susning om vad denna Inger menar. Du ser vad hon skriver här så din gissning är så god som min. Som du ser mixar hon saker i en enda rörapedofielr,min egen person,laxerinsmedel o karl X11 Samt fantiserar i hop en bild av någonting. En pedofliring på Sourze o vips är det sanning.Till mig skrev hon en gång så här: "o efter din pappas övergrepp gick du ut på gatan o blev prostituerad: det är ju inte så konstigt."
Inlägg #55: Postat: 2004-08-20 00:00:00
fosts
När jag efter min pappas övergrepp i verkligheten gifte mig ung o blev hemmafru.... Någon talade om mytomani men jag vet inte...Nu börjar majlena komma o ha/hon använder samma ordalydelse som här men grövre språk. Inte särsklit stort dock. Cyberrymden är märklig: Den kommer förmodligen att förändra samhället för alltid? Hur kan vi nog inte veta eller förstå?
Inlägg #56: Postat: 2004-08-20 09:34:00
Inger
Du förstår tydligen inte allvaret i vad du hivar ur dig, utan fortsätter bara att snacka väck det?
Jag har personligen många gånger fått erfara att du själv läser vad du tydlligen vill att det ska stå ect. Jag är härdad när det gäller dig. Har t o m försökt att slippa diskutera med dig och lämnat ironiska svar och ändå - du fattade nada. Kan också bero på att jag är en dålig ironiker.
Inlägg #57: Postat: 2004-08-20 09:35:00
Inger
De som känner mig nu, undrar övht varför jag lägger tid HÄR OCH NU på dig. Och det gör jag själv också!
Sunny: Dock, fram med dina anklagelser i ljuset! Sourzes redaktion ställer gärna upp - det ligger i deras intresse, de kan ju se om det är MIN mailadress då de kan den. Red. bör dessutom kunna LÄGGA UT DESSA DINA PÅSTÅDDA FULA HOTBREV GRATIS MED NAMN OCH ALLTING!
Inlägg #58: Postat: 2004-08-20 09:38:00
Inger
Varför kan du inte ens hålla sign "beckisbarnet" utanför? Varför drar du in den personer i det HÄR? Ju fler sådana beteenden du upvisar ju sämre framstår du. förstår du inte det själv? Jag tror mig ana att de som har läst SAMTLIGA pedofilartiklar med SAMTLIGA kommenterar förstår i stort vad jag menar i min kritik/synpunkter till dig. Jag underskattar inte läsaren.
Inlägg #59: Postat: 2004-08-20 09:39:00
Inger
Visst, jag kan hålla med om att tonen är skarp och fälten korta men du vill ju även framstå som krass - som du säger - och då bör man väl tåla något mer? Du drar dig inte för att göra vidriga - DOCK OSAKLIGA - jämförelser kring och med pedofili. Och det kan du tycka är tydligen "krasst", något som jag kan förstå kränker en del, i synnerhet om man ÄR förälder.
Inlägg #60: Postat: 2004-08-20 09:42:00
Inger
OM du INTE lägger fram dessa mail, som du påstår dig ha fått i MITT namn med min signatur Vad är efternamnet? Jag skriver alltid mitt efternamn! tror du DÅ att din trovärdighet ökar? Anmäl dessa e-mail! De som du påstår vara skrivna i mitt namn och skulle tydligen komma från min dator alternativt vet du ATT NÅGON VILL MIG ILLA OCH ANVÄNDER MITT NAMN I SINA E-MAIL TILL DIG... Oj, vad logiskt!
Showing page 3 of 4: 1  2  3  4
Laddar...