Jag är pedofil!

Showing page 2 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #21: Postat: 2004-08-19 00:27:00
Beckisbarnet
Ja, min signatur betyder precis det som det låter som, patient på Beckis!!
Inlägg #22: Postat: 2004-08-19 00:31:00
Inger
Sunny: "Å det"...
Ärtsoppa fungerar även som laxeringsmedel, om du inte visste det. Säg du bara: "Sesam öppna dig" så fungerar det säkert.
I över 30 år, och ändå är du, för mig, den personen som här i samtliga pedofiltexter förefaller vara fullständigt ute och cyklar; ligger inne med egna, grova fördomar, saknar insikt.
Inlägg #23: Postat: 2004-08-19 00:33:00
Inger
Du baserar allt ditt prat kring en enda person och det är din egen far, som våldtog dig när du var 15 år och inte 5 år. En jävla skillnad bara det! 30 år? Det är inte förrän de sista ca. 10 åren det har tagit fart kring pedofili och t ex behandlingar. Nej, inte de behandlingar du kan som fanns på "stenåldern"
Inlägg #24: Postat: 2004-08-19 00:34:00
Inger
Det finns några som tackar dig här, det går inte att undvika att se vilka dem är. Trots allt, Anders kan ju t ex mer än vad du ens har fattat ännu! Du är inte så svår att linda in precis.
För offren däremot kan jag tänka mig att du har strött ytterligare salt i såren.
Inlägg #25: Postat: 2004-08-19 10:38:00
Anna
Appropå ursprungsämnet, Sunny: har du läst "Lolita"?
Inlägg #26: Postat: 2004-08-19 11:40:00
Beckisbarnet
Svar 23: Jag har inte satt mig in så myckt i vad Eran fejd handlar om... *undrar*
Inlägg #27: Postat: 2004-08-19 14:04:00
Sunny
Anna:självklart har jag boken o har sett filmen. Ingrid: jag har träffat ganska många barn som blivit utsatta vid det här laget. Ännu flera vuxna som blivit utnyttjade som barn. 2 av dem är mina egna systrar: De var båda i 5 årsåldern. Min bästa vännina blev utsatt vid 5 års ålder. Jag brukar ta del av ala s.k behandlingar som förekommer o inte bara här hemma: Via Inceststödföreningen kan man beställa material ifrån hela världen. Jag var en gång mycket aktiv i Bris oxå.
Inlägg #28: Postat: 2004-08-19 14:08:00
Sunny
B: Jag förstår inte heller vad Ingrid vill men jag har noterat att medan jag öppet redovisar varför o hur jag kom att engagera mig i pedofili så har ingen kunnat få ett rakt svar hur hon själv kommer i kontakt med alla pedofiler hon pratar om: De "botade" bland annat. Därför tvivlar jag på att det finns några sådana i hennes värld.
Inlägg #29: Postat: 2004-08-19 14:09:00
Sunny
Jag är dessutom med i en stödgrupp för vuxna pedofiloffer: Det är den jag ska träffa i helgen. O vi vet hur man iNTE strör salt i såren: vi har alla varit utsatta.
Inlägg #30: Postat: 2004-08-19 14:12:00
Forts
Vi diskuterar pedofili här: skona oss ifrån laxeringsdebatter är du snäll eller skriv en artikel om hur ärtsoppan fungerar. Den där boken du påstår dig ha skrivit om pedofili: Har den något namn? För ifall den finns på svenska så har jag den.
Inlägg #31: Postat: 2004-08-19 14:13:00
Sunny
B: Var du barn där eller vuxen? Hur mår du i dag?
Inlägg #32: Postat: 2004-08-19 17:57:00
Inger
Svar 28 Jag har skrivit i andra kommentarsfält, och OM så många skulle ha missförstått mig, så tror jag att de intelligenta/vakna här på Sourze skulle ha yrkat på utvecklande. Det är ju bara DU som kan läsa "BOTADE"! men du har även råkat missa allt du, av tydligen flera skäl, vill missa. Dock, det ÄR ej mitt problem.
Inlägg #33: Postat: 2004-08-19 18:01:00
Inger
Du har verkligen, i allt för många kommentarer, visat vilken brist på insikt och kunskaper du har om pedofili och mycket annat i dina resonemang här, i Ilonas text, med fleras att du saknar insikt om sakernas tillstånd.
Problemet Sunny är att du får endast DIN erfarenhet till att bli en universell sanning några incestoffer till, som du nämner ovan inkl. din släkt så klart
Inlägg #34: Postat: 2004-08-19 18:06:00
Inger
Läs bara ditt svar här i 30, VAD är det du vill säga? OM jag hade varit ett incestoffer alt. pedofiloffer hade jag vetat mycket mer för det?
Den typ av sanning - "bilden" - med följande debattteknik, ger du förresten i andra ämnen som sexarbete prostitution...
Inlägg #35: Postat: 2004-08-19 18:07:00
Inger
Det är mycket som är otäckt med ditt sätt att resonera - för att inte tala om alla VIDRIGA jämförelser som du gör och vittnar om här i din "debatt"... Vill inte ens ta ordet i min mun!
Jag har aldrig haft ett behov av att orera. Och jag är fan då inte skyldig dig något.
Inlägg #36: Postat: 2004-08-19 18:07:00
Inger
När du - i en annan artikel, A-C Collins tror jag - inbillade dig att jag dizzade analsex och du var såååå n y y y y f i k e n på varför, så lovade jag dig att du skulle få veta när och OM, jag dizzar någon. Även då kunde du inte läsa och fick det till vad du själv ville ha det till! Den dagen kom när jag kände mig tvungen att dizza någon.
Jag är urtrött på ditt vidriga tjafs och vägrar att diskutera med någon som ständigt reserverar "neurotisk vinst" i bakfickan.
Inlägg #37: Postat: 2004-08-19 19:40:00
Anders Svensson
Ständigt nya och allt yngre kärlekar är inte alltid ett dåligt alternativ. Det beror helt på hur man vill leva sitt liv. Det blir ju mer och mer så idag att man väntar med att bilda familj för att man vill vara fri längre. Det är nog samma sak för mig. Men när jag blir äldre så kommer jag nog att vilja bilda familj, och då vill jag självklart träffa en rar kvinna. Hur det är för de exklusiva pedofilerna kan jag inte uttala mig om. Men de kan säkert hitta sätt att leva lyckliga liv.
Inlägg #38: Postat: 2004-08-19 19:40:00
Anders Svensson
Det kan säkert vara möjligt för en pedofil i alla fall för mig att fortsätta att älska barnet efter att det växt ur dennes sexuella referens. Det som är mest tveksamt är om barnet kommer att fortsätta att älska sin vuxne vän även under puberteten och hela tonåren. Men vissa säger ju att äkta kärlek övervinner allt. Man ska helt enkelt inte oroa sig för mycket. Förälskelser kommer och går, men kärleken består.
Inlägg #39: Postat: 2004-08-19 20:13:00
Sunny
Inger du väntar dig väl inte att jag ska ta denna galla du spyr över mig på allvar? Du tycks vara besatt av ovilja för att jag arbeteta med de här frågorna i så många år o du ljuger medvetet om vad jag skriver o vad jag är. Det var min sista kommentar till dig.
Inlägg #40: Postat: 2004-08-19 20:18:00
Sunny
O ifall det verkligen är du som skrev de sista majlen i ditt namn så bör du sluta med sådana brev: för din egen skull.
Showing page 2 of 4: 1  2  3  4
Laddar...