|
Inlägg #1: Postat: 2004-08-18 17:28:00
|
|
Chris.X |
Så länge det finns folk som tror att pedofilier valt sin läggning, eller att de själva mår bra av att antasta barn vågar inte många pedofiler erkänna sin läggning. Om jag själv vore pedofil finns det inte en chans att jag skulle berätta min läggning när det finns folk som t.ex. Beckisbarnet.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-08-18 17:56:00
|
|
Beckisbarnet |
Nej just det, du har så rätt Chris!
..när det finns hemska, intoleranta, fördomsfulla, inskränkta, hatiska och okänsliga människor som Beckisbarnet, som inte tycker att pedofili skall accepteras i samhället som en naturligt medfödd sexuell läggning bland andra.
det finns ju verkligen inte andra friheter att kämpa för, inte sant!?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-08-18 21:42:00
|
|
Inger |
Chris: X När ska du börja diskutera vad det handlar om utan att göra personangrepp? OM jag hade varit "Anders", så tror jag att jag skulle inte ha valt dig som "plåstret". Det är du alldeles för osmart till.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-08-18 21:51:00
|
|
Inger |
Sunny: Du får väl läsa om samtliga artiklar i ämnet med därtill kommentarer, för att det är nog tyvärr mycket som du har missat... Vi har inte bara berört det utan även tittat på konsekvenserna. Och här gör du samma groda som på många andra ställen; gör helt inadekvata jämförelser - som inte har med saken/ämnet att göra - du och dina två män!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-08-18 21:53:00
|
|
forts. |
Och då hjälper det inte om Karl XII dog av ärtsoppa eller om det var Erik den XIV...
Många av dina inlägg här är ju snudd på cynism - FÖR offrens skull! Så även detta: Ska detta lilla barn stå ut tills den där "Moffe" behagar tröttna när femåringen visar pubertala tecken?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-08-18 23:03:00
|
|
Sunny |
Inger: Vad i alla sin dar har mina män med detta att göra? Jag är inte cynisk men defenetivt krass. O nej: Jag har egentligen slutat den här dabatten för 8 år sedan då pappa dog. Det mesta av min samlade litteratur i ämnet har vandrat vidare o jag deltar inte längre i några sammankomster typ Incestforum. men var gång jag avslutat en ny debatt i ämnetdet har blivit några stycken genom åren så har en ny g händelse fått mig att ta upp tråden igen.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-08-18 23:07:00
|
|
Sunny |
Men detta var defenitivt mitt avslut: Jag har ägnat 30 år åt pedofili: Det är mera än nog. Fast i helgen ska jag ha ett sista samtal " live"med ett annat offer om saken. Vi som har varit utsatta behöver inte förklara oss så mycket: den andra förstår o det är ett vilsamt slut på debatten för mig. Hoppas ni alla får en vilsam helg.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-08-18 23:09:00
|
|
Beckisbarnet |
Ha en trevlig helg Sunny!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-08-18 23:15:00
|
|
Sunny |
Ja det känns som om jag behöver det men jag åker inte i natt. Faktiskt är jag lite rädd: Det är första gången på 2 år som jag ska resa utan min käre. O du: kan du inte skingra min nyfikenhet på sign Beckisbarnet?*ler*
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2004-08-18 23:16:00
|
|
Sunny |
O Inger: ärtsoppa?? Nu börjar du nog bli lite trött? En god natts sömn genererar mindre svammel.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2004-08-18 23:30:00
|
|
Beckisbarnet |
Svar 9: Vad får du för associationer av namnet då?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2004-08-18 23:39:00
|
|
Sunny |
Beckis? Ja hispan stort sett. Jag blev själv tvångsintagen på ett liknade ställe som barn när foserhemmt dumpade mig. Vi var 5 barn som bodde på den s.k stormen bland de vuxna. Ingen av de andra levde för 20 år sedan. Din signatur får mig att se de där barnen framför mig.Vistelsen där präglade mig nog för livet?
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2004-08-18 23:44:00
|
|
Inger |
Sunny: Citerar dig: "Jag har levt med en av mina män i 42 år nu; Kärleken anpassar sig till hans o minaolika åldersfaser." Och så gör du en jämförelse med en pedofil!
Och ändå har du mage att svamla vidare om: "Vad i alla sin dar har mina män med detta att göra?"
När du själv klantar till det, gång på gång, har visat brist på insikt i ämnet och i sakernas tillstånd;
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2004-08-18 23:44:00
|
|
forts. |
hivat ur dig en massa du definitivt inte har täckning för, ja, då vore ärtsoppa en bra metod att rensa med.
Jo, trött - på ditt svammel och orerande.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2004-08-18 23:47:00
|
|
Sunny |
Inger: Å det. Ja en pedofil är fixerad vid en viss ålder eller utvecklingsfas. Därför är han dömd till korta "kärlekar ": Det var i det sammanhanget jag skrev att ifall man älskar någon i över 40 år så får man inte ha några sådana låsningar: På det viset är det relevant.
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2004-08-18 23:50:00
|
|
forts |
fast jag hajar fortfarande inte vad ärtsoppa o peddofili har gemensamt. O jag kan skyllas för väldigt mycket men när det gäller insikt i det här ämnet är det nog ganska få som studerat det så noggrant o så länge som jag?
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2004-08-18 23:52:00
|
|
Sunny |
Om möjligt ska jag skriva om de där beckisbarnen innan jag dör: Har lovat dottern. Men det ämnet är fruktasvärt svårt.
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2004-08-19 00:04:00
|
|
Beckisbarnet |
Jaha, så då borde ett beckisbarn alltså vara en intagen på Beckomberga sjukhus då?! Jo, kanske jag är mogen för Beckomberga efter denna underbara diskurs, synd bara att de stängde dom sista avdelningarna där 1997, men sådant är livet!
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2004-08-19 00:12:00
|
|
Sunny |
Ja det är stängt nu. Jag o mina vänner var ju inte intagna på just det sjukhuset men ett liknande. 3 var zigenare: Vi var alla familjelösa o tillhörde de icka önskade. De sterliserade sådana som oss men jag rymde innan . 2 av de andra hade inte en sådan tur: de tog båda sina liv : den ena genast; den andra senare. De var zigenarsystrar vars far begätt själmodr med en yxa.Detta var långt inna jag täffade pappa.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2004-08-19 00:12:00
|
|
forts |
o nu kan du väl berätta vad din sign betyder? *ler*
|
| |