|
Inlägg #21: Postat: 2001-04-03 22:28:00
|
|
Gusto |
Ha ha ha! Det är bara att konstatera att tjejer är och förblir de värsta grisarna. De är ju skenheliga dessutom. Jag har allt för många bevis på att mjuka och känslosamma killar ligger i lä när det kommer till kritan.
Klockrent skrivet kompis!
Tjejer vill knulla med en riktig gorilla, så att de har något att berätta när de ringer till sina polare.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2001-04-17 15:16:00
|
|
Karl |
Måste först säga att det här var en mycket bra artikel.
Vidare så förstår jag inte tjejer som klagar på att de aldrig blir uppbjudna av rätt killar. Om ni vill ha kontakt med rätt kille så måste ni ta den kontakten själva. Jag känner ytters få killar som blivit uppvaktade av tjejer. Visst är det svårt att ta kontakt, men det är svårt för killar med.
Så innan ni klagar på att killar bara går på utseendet, kom ihåg att om man inte säger något så finns det inget annat att gå på.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2001-05-03 07:59:00
|
|
anne |
Vilken skön start på dagen! Härligt skrivet, med humor och kvickhet! jag håller med dig, många brudar vill knulla med gorillor-varför vet jag inte. Jag själv föredrar kultursnack, kanske kombinerat med lite tåflirt under bordet...vi gapar gärna på er killar, men det är för att vi är så skrämmande tafatta och förvirrade!
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2001-05-22 13:34:00
|
|
jonas |
Lysande!!!!!
helt enkelt lysande! mitt på spiken.tack!
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2001-06-14 22:25:00
|
|
H.L. Sattarvandi |
Jag är en av de där gorillorna men jag förstår vad det handlar om. Att feminister inta kan fatta det. Den förändring de vill göra måste börja med de själva, när de fattar det så kan de förändra oss. Magnus är min vägvisare och en av mina bästa kompisar.
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2001-07-16 20:23:00
|
|
Per |
Helt rätt skrivet. Så är det.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2001-07-28 18:41:00
|
|
juanita zanetti |
Jag erkänner dirkt, jag gillar gorillan, men det utesluter inte de andra killarna. En söt, snygg eller vacker kille är skönt att titta på, men hur länge. Men det är tragiskt att de får en större chans att komma till skott. ciao bello
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2001-08-06 00:21:00
|
|
Digeos |
Jag är en bimbo, en manlig sådan.Betyder inte att jag inte har bra utbildning, det har jag, jag är civilekonom, men jag har lärt mig att om man spelar på att man tränar och är medveten om att man är snygg så får man mer tjejer.Spela som du är det vackraste och starkaste lejonet, det har funkat för mig i åratal, och jag får knulla en hel del, bu är jag ju inte singel längre.
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2001-10-02 23:13:00
|
|
zzzexyO |
OK, jag medger, detta är lärvärt! Absolut busigt skrivet, och verklighetsrelaterat. Skrämmande, men vi bimbos finns.
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2007-07-31 17:53:00
|
|
kinematografi |
Jag faller alltid för "nördarna" just av den anledningen att de oftast lyssnar bättre och ger mer uppmärksamhet. ”Gorillorna” är oftast alldeles för säkra på sig själv och sitt utseende. Det märks inte minst på attityden. Men nu kanske jag generaliserar så där kvinnligt. Jag tycker i alla fall att den mjuka killen vinner. Det är enda ”primitiva” jag kräver är att han står upp för mig.
Bra artikel, jag har hört liknande saker från många frustrerande killkompisar. Dags att någon för deras talan.
|
| |