|
Inlägg #1: Postat: 2004-08-02 10:04:00
|
|
Kevin |
Bra Ilona!!! Jag ger dig toppbetyg. Det krävs en hel del att skriva så utlämnande och avspänt avdramatiserat som du gjort. Stort tack för din lilla anekdot och intressanta inblick i det mänskliga psyket.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-08-02 12:23:00
|
|
Sunny |
Vi måste tala o skriva om det här för jag misstänker att det är betydligt vanligare än folk i allmänhet tror.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-08-02 13:25:00
|
|
Förbannat bögbarn |
Nä, nä Ilona, det FINNS inga fula gubbar. Och inga äckliga heller. Det har Sören Carlsson på RFSL intygat. Och då tror vi väl på det?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-08-02 20:38:00
|
|
Moffe |
Ilona, du har mött en pedofil skriver du. Kanske var han en pedofil, det är inte omöjligt. Men troligen har du även mött fler pedofiler i ditt liv. Och då menar jag förstås inte en som är ute efter sex, utan en psykiskt frisk pedofil. En person som tycker om att ge barn extra mycket uppmärksamhet och blir förälskad i barn. En person som barn tycker mycket om. En person som jag själv. Jag tycker att barn är mycket mer intressanta än vuxna på alla sätt. Även sexuellt. Men det är en hemlighet.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-08-02 23:58:00
|
|
Lars Nilsson |
Sanningen att säga förstår jag inte vad som föranleder Dig att berätta det här. Vi är väl åtskilliga, kanske särskilt män, som i barndomen råkat ut för fula gubbar. Var skälet bara för att få fram en säljande rubrik? Inget nytt alls!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-08-06 19:13:00
|
|
Sunny |
De allra flesta pedofiler är medvetna om vad deras läggning innebär o ofredar inte barn.En läggning väljer man inte o den är heller inte straffbar så länge den inte leder till övergrepp. Både Malin o jag har råkat ut för pedofiler som struntar totalt i konsekvenserna av sina övergrepp. Jag har förlåtit pappa men det måste man inte. Hysterin kring ämnet kan däremot bli farlig: man ser pediofiler i varje man till slut.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-08-07 05:41:00
|
|
Malin Michea |
Jag märkte att jag hade så mycket att säga i diskussionerna nedan, så jag skrev en hel artikel om det istället. Den läggs förhoppningsvis upp snart.
|
| |