Inlägg #1: Postat: 2004-07-13 15:19:00
|
AC Collin |
Ja, vad ska man säga? Provokativt? Njä. Spekulativt? En aning. Tragiskt? Ja. Med lite sunt förnuft kunde man väl räkna ut med arschlet att det inte skulle bli någon söndagsutflykt, men det var väl inte väntat heller? Vill andra utsätta sig för diverse faror och spränga hjärnan i bitar så är det helt okej med mig. Blir mest ledsen över att jag inte känner någon direkt sympati. Egoistiskt, eller hur?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-07-14 03:46:00
|
Sonja |
Råg i ryggen tar det att skildra sitt liv så öppet och friskt. Det kommer bli mycket spännande att se vad som sker
...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-07-14 08:04:00
|
Johan Wedberg |
Haha, du ska bli min nya skämtfigur! Det bara rasar fram historier ur mitt huvud!
"13 bagare, en norrman och Kevin"
"Så hittade jag Kevin under toastolen"
"4 tips av Kevin vad man kan göra med en banan"
"Kevins ABC-bok om svamp"
"Kevin gör Lumpen - en sado-masochistisk antologi"
"Kevins tips på hur man blir tänd på en sten"
Jag lovar, Kevin. Du ska få royalties.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-07-14 11:00:00
|
Anders |
Spännande! Ska bli kul att läsa fortsättningen. Bra att andra gör lite såna här "knäppa" grejer och skriver om det så man kan läsa om det och inte behöver göra dem själv! :-
Kevin, det är bra att du hittat hit, det livar upp en del, har vart ganska tråkigt här ett bra tag.
Du får en del sura och avundsjuka kommentarer men skit i det, det är antagligen inte annat än just avundsjuka för att du vågar sticka ut.
Gå Kevin!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-07-14 15:04:00
|
Stefan |
Kanonbra text, du skriver visserligen inte grammatiskt korrekt men författaregenskaper har du. Att du kanske hittar på saker här och där det är bara ett plus i kanten.
|
|