Wallström ej kvalificerad ersätta Engqvist

Den här tråden diskuterar artikeln Wallström ej kvalificerad ersätta Engqvist.
Inlägg #1: Postat: 2004-06-03 18:33:00
Mona
Vad Sverige behöver är en socialminister som framför allt vågar ta itu med våra sociala trygghetssystem, vilka ju klämmer de som hamnar i medicinska GRÅZONER! Om färre blev klämda skulle färre bli psykiskt störda! Varat bestämmer medvetandet. Psykpatienters problematik är ofta gränsöverskridande.
Inlägg #2: Postat: 2004-06-03 23:09:00
Krieg
Av din "artikel" att döma, skulle herr professorn själv vara ytterst lämplig som socialminister. Synd att inte könet stämmer............
Inlägg #3: Postat: 2004-06-05 12:04:00
aa
Du skulle säkert bli en kul minister Sten. Lycka till...
Inlägg #4: Postat: 2004-06-05 22:12:00
Marcus
Nu har vi inte läst den där artiklen som Margot Walström har skrivit, kunde du inte länka den så vi kunde bilda oss en egen uppfattning. Nu kan vi istället inte ta din artikel på allvar.
Inlägg #5: Postat: 2004-09-02 16:42:00
Kent Katt
Lars Engquist skrämmer mig med sin bigotta människosyn. Han skrämmer mig lika mycket som Usama bin Laden. Fast på ett annat sätt. Båda utsöndrar extremt dåliga vibrationer. Nu skall jag sätta på "Good Vibrations" med Beach Boys.
Inlägg #6: Postat: 2004-09-02 19:20:00
Bob Hund
Precis, Kent Katt. Engquist anser att man skall stänga ställen klockan ett på natten, för därefter är det suspekt att vara ute. Vilken jävla kärring han är, den där Engquist! Ser ju ut som en också...he he...
Laddar...