Önskan om ett nytt, drogfritt liv!

Den här tråden diskuterar artikeln Önskan om ett nytt, drogfritt liv!.
Inlägg #1: Postat: 2004-06-29 01:11:00
Catherine Danell
Modigt att du vågar lämna ut dig så här, det bevisar att du är på väg, jag önskar dig lycka till!
Inlägg #2: Postat: 2004-06-29 19:23:00
Rolf Nilsson
Jag blir så glad åt att se när någon tar tag i sitt missbruk i så ung ålder som du är Emma. Jag hoppas verkligen att det ska gå bra för dig i fortsättningen också. Jag vet vad du menar med vad du skriver.Jag kan inte säga hur du ska göra, men det jag kan säga till dig och hopppas ska kunna hjälpa dig i fortsättningen är: Vad som än händer framöver och då menar jag vad som än händer. Sätt drogfriheten i absolut första hand, det blir bara värre annars.
Lycka till Emma det är du värd.
Inlägg #3: Postat: 2004-06-30 08:52:00
SHQ
Stå på dig och väl skrivet. Jag känner igen det smygande beroendet du beskriver. Jag bodde i England i fem år och med en kille som dammade på så brandalarmet gick. När jag flyttade hem sedan så slutade jag att puffa och det tog två veckor innan det hela släppte.
Inlägg #4: Postat: 2004-06-30 09:26:00
Malin Michea
Starkt och duktigt av dig. Kämpa på bara!
Inlägg #5: Postat: 2004-06-30 11:16:00
PJ
Bra skrivet.
Jag känner igen mig fast med vanliga cigaretter.
Det jag insett när det gäller droger är att man har mycket större
chans att klara sig ur om man helt slutar umgås men andra som håller på med det.
Oavsätt hur bra vänner det är så måste man ibland sätta sig själv först.
Inlägg #6: Postat: 2004-07-01 14:36:00
Ano Nym
Bra jobbat! Kämpa på, Emma! En dag i taget!
Inlägg #7: Postat: 2004-07-02 14:20:00
Daniel
Men Kevin Zaar säger ju att droger är ofarligt, stämmer inte det?
Inlägg #8: Postat: 2004-07-05 17:11:00
Ulf Popeno
Jag har aldrig tagit en drog utom alkohol. Jag har inte varit berusad på 12 år. Jag har knappt tagit en alvedon. Kunde jag gett dig mer styrka så hade jag utan tvekan gjort det. Hade det funnits något jag skulle kunna göra så hade jag gjort det utan att blinka. Du har för många år framför dig för att du ska bränna ditt liv. Om du någon gång återfaller så är det en svart dag för många av oss.
Inlägg #9: Postat: 2004-07-12 15:49:00
Quique
Så var vi där igen... Viljesvaga snorvalpar som leker vuxenlekar o ger förbudsivrarna vatten på kvarn. Haschberoende? Ja, det måste vara för jävligt, du! Skrattretande är vad det är. För o inte tala om vilken förolämpling det är mot dom som faktiskt har problem med missbruk. Vet du vad? Det är bara att inte röka. Efter några veckor så sjunker THChalten till en sån nivå att ångesten släpper. Tror nog dina problem ligger på ett annat plan.
Inlägg #10: Postat: 2004-07-13 20:45:00
Leffe
Löjeväckande är vad det är. Du är alså "haschberoende"? Hur faen lyckas man bli det? Eller är det så att du bara, likt många andra småflickor, desperat vill "synas". Istället för att rispa sig lite i vristerna, kan man ju alltid skriva en tyck-synd-om-mig artikel på Sourze. Faktum är att om du tror att du är haschberoende, vet du inte vad det :verkligen_ innebär att vara beroende. Väx upp, och få ditt bekräftelsebehov mättat på annat håll. Du kanske borde söka till Big Brother?
Inlägg #11: Postat: 2004-08-02 14:11:00
Rolf Nilsson
Jag hoppas att du vinner kampen över drogen och även över kompisarna som drogade med dig, du måste välja bort de som drogar om du vill ge dig en ärlig chans att sluta själv. Jag håller tummarna för dig. Mvh
Laddar...