|
Inlägg #1: Postat: 2004-05-06 18:28:00
|
|
John Jensen |
Nu är jag inte lika insatt i politik som många här på Sourze. Men när jag läser din text ställer jag mig följande frågor. Kan ett företag i Sverige konkurera mot ett annat företag eller A-kassan genom att sätta en lön där arbetaren inte kan försörja sig. Sedan verkar ju våra fackföreningar, i de länder där våra företag flyttar, för att få upp deras arbetares löner.
Jag tycker texten var för mycket politisk propoganda.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-05-06 18:52:00
|
|
Mike |
Gamla pålitliga IS det räcker som vanligt att skumma igenom hennes text för att hitta de mest halsbrytande dumheter: "Självklart behöver en sådan stor och växande marknad regleras." Ja det är säkert självklart för en inkompetent sossebroiler som IS. I hennes perversa värdsbild är det ju just sossarnas regleringar som skapar välstånd.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-05-06 20:46:00
|
|
trött |
Puh! Ytterligare en politisk pamflett från sossekansliet som I S inte tänker debattera! Hur mycket pröjsar dom, Sourze?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-05-09 10:39:00
|
|
JPA |
I sak håller jag inte med - hoppas IS läser min artikel om "med eller utan kvitto". Det är trist att s kandidat nr 1 går helt oproblematiskt i fackets ledband. Varför ställer facket inga egna kandidater - det är ju personval?!
|
| |