Jag har träffat tumbakillarna

Den här tråden diskuterar artikeln Jag har träffat tumbakillarna.
Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2004-05-05 12:08:00
Indigo
Och här sitter Butt som vanligt och vräker ur sig substanslös smörja. Hur i glödhetaste kan Butt påstå att 90 av de anmälda våldtäkter som inte går till domstol är falskanmälningar? Och att han suttit och pratat med Tumbagrabbarna ett par timmar säger noll och intet om han inte pratat med kvinnan också. Hur kan Sourze publicera sån här smörja?
Inlägg #2: Postat: 2004-05-05 12:51:00
Poul
Herr Butt saknar jämlikt hjärta och verklig insikt i nya värderingar i det svenska samhället. Herr Butt är troligen - smygmacho.
Inlägg #3: Postat: 2004-05-05 13:10:00
Helene
Vilken smörja! Vems ärende gick du Billy, när du "som den ende personen i Sverige" träffade Tumbakillarna, om inte ditt eget? Jag köper inte för ett ögonblick att du trodde de var skyldiga innan mötet. Din mission ser ju lite annorlunda ut, remember?
Inlägg #4: Postat: 2004-05-05 13:22:00
Jana
Att inte alla män som läser denna artikel blir vansinnigt arga, är svårt att förstå. Butt framställer alla män som tjatiga horbockar som nu för tiden tvingas backa efter första nejet. Att ni inte kokar över.
Inlägg #5: Postat: 2004-05-05 13:24:00
sandra
Att det är tråkigt att backa efter första nejet istället för att "gå vidare som den jägare som finns i alla oss män. Förr kunde man fortsätta uppvakta och kvinnan kunde ändra sig…"
Ett nej är ett nej, jag skulle inte ändra mig för att en kille fortsätter tjata. Hört talas om respekt, Billy?
Inlägg #6: Postat: 2004-05-05 14:11:00
Michael Lundahl
En fråga och några påpekanden. Frågan: Har du träffat kvinnan och prata med henne? Om inte så har du alltså hört enbart en sida av episoden. Påpekande 1: HD har *inte* sagt "Killarna talar sanning". HD har sagt "Vi kan inte bevisa att de ljuger".
Inlägg #7: Postat: 2004-05-05 14:19:00
Tensta
Om svenskhororna säger nej ska dom tas med våld! Det är skillnad på invandrarkvinnorna.
Inlägg #8: Postat: 2004-05-05 14:48:00
Femmo-maffan
Gu så korkat!!!!!!
Inlägg #9: Postat: 2004-05-05 15:29:00
Ludde
Billy du blir bara mer pinsam för varje dag som går. Tror du på allvar att en svensk tjej vill ha sex med 6-7 killar på fyllan?Polisen sa på radion att dessa killar är våldtäcktsmän och ingår i en kriminell grupp.Visst kan man ha gruppsex på droger. Det var väl det killarna petade ner i hennes glas. Hur fan kan dom ringa och bjuda in andra att "knulla" henne? Du sper bara på rasismen genom att försvara killarna och inte ta del av hennes uppfattning.
Inlägg #10: Postat: 2004-05-05 15:36:00
Alvunger
"Men debatten i pressen har väckt ett konstigt slags medvetenhet hos kvinnor om att de är trakasserade om en man upprepande gånger uppvaktar dem genom att tjata på dem på krogen eller på jobbet."

Ja, men tack och lov för det! Den som anser att det är negativt att kvinnor blir medvetna om att deras kroppar och sexualitet inte är allmän egendom för "jägare", måste vara en person som själv överdrivit jakten mer än en gång, och inte anser att h-n bör straffas.
Inlägg #11: Postat: 2004-05-05 15:40:00
Per W
Citat ur BB:s artikel "Mannen som försöker ragga upp kvinnan på krogen är i dag tvungen att backa efter första "nejet" istället för att gå vidare som den jägare som finns i alla oss män. Förr kunde man fortsätta uppvakta och kvinnan kunde ändra sig…"
Patetiskt uttalande av en dömd våldtäktsman, som tydligen fick sina offer att "ändra" sig.
Inlägg #12: Postat: 2004-05-05 16:01:00
Niklas J
"Såvitt jag vet är jag den enda person i Sverige som träffat dessa tumbakillar innan HDs förhandling."

Smaka på den meningen. Butt, egofixerad? Å inte då.
Inlägg #13: Postat: 2004-05-05 16:37:00
Undrande
Jag tycker att det är en obehaglig, nästan smygfascistisk och -rasistisk stämning bland kommentarerna. Är det förbjudet att uttrycka en avvikande åsikt? Det känns nästan som om 70-talets neostalinstiska debattklimat är på väg att återvända... : Jag har ingen aning om vem som ljuger eller talar sanning i Tumbamålet, men det måste väl ändå vara tillåtet att delta i debatten utan att drabbas av slag under bältet?
Inlägg #14: Postat: 2004-05-05 16:48:00
Joakim Johansson
Du måste verkligen nära ett hat mot kvinnan Billy. Kanske dags att lägga bitterheten åt sidan och gå vidare.
Inlägg #15: Postat: 2004-05-05 17:15:00
Linda
Billy, jag är av den åsikten att man inte behöver vara FEMINIST för att reagera på omständigheterna omkring det här fallet/domen. Inget är helt svart eller vitt. Eller?
Inlägg #16: Postat: 2004-05-05 19:33:00
Inger
Jag levde för 15 år sen och jag är inte feminist, men fan ta den man som tjatar; han som säger "snälla, snälla, jag bara måste"... Han är störd! Har du inte kommit längre i din mansbild än att du tror att mannen är endast driftstyrd? Det har lyckats undgå dig att sexualitet är en förmåga, vilken går att utveckla och slipa till en höjdare?
Inlägg #17: Postat: 2004-05-05 21:32:00
Johannes Jakobsson
Jägaren som finns i alla män? Nu finns det även män som ser kvinnor som individer och inte jakttroféer. Alla är inte som du.
Inlägg #18: Postat: 2004-05-05 22:08:00
Bögen
Förbjud heterosexuell gruppsex! Det är inte meningen att kvinnor ska tvingas in i sånt fruktansvärt sexslaveri och bli objektifierade av en patriarkalisk könsmaktsordning och hela den bagen. Usch och fy och INGEN kvinna kan tycka om sånt, det vet ju alla.. Annars finns ju vi bögar som kanske kan ställa upp för denna kränkande behandling. Hoppas jag ;-
Inlägg #19: Postat: 2004-05-05 22:53:00
topsy
sourze stavas www.billybutt.se
Inlägg #20: Postat: 2004-05-05 23:29:00
Krieg
BB är en svårt störd människa som själv utfört och straffats för sexbrott. Att läsa om hans samtal med "Tumbamännen" är pinsamt, gränsande till lyteskomik! BB bör därför inte tas på allvar, och framförallt, hans åsikter har ingenting med normala män att göra!!
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...