Catrine da Costas huvud förföljer mig

Den här tråden diskuterar artikeln Catrine da Costas huvud förföljer mig.
Inlägg #1: Postat: 2004-05-03 14:27:00
Pontus Pilatusson
Justitiemord för tusan! "Var kan de ha gjort av hennes huvud?" frågar sig Anna. Hej och hå. Kolla här: Länk: mediemordet.com I mer än tjugo artiklar visas att domen mot de åtalade är ett skämt, att det rör sig om justitiemord av första graden.
Inlägg #2: Postat: 2004-05-03 15:02:00
JoeHill
Huvudet har kremerats. Ben och tandrester har malts ned till ett vitt pulver och spritts för vinden.

Så skulle jag ha gjort i alla fall.
Inlägg #3: Postat: 2004-05-03 16:59:00
Sunny
Jag minns den där rättegången som om det varit i går: har det verkligen gått så många år? Hanna Olsson var övertygad om att hon hade sanningen då hon skrev:
Boken är stark. Själv orkade jag inte gå dit men någon av oss flickor var där varje dag. Ingen tvivlade väl egentligen på läkarnas skuld men för min del tror jag inte att man kan sätta sin lit till ett så litet barn.i synnerhet inte när föräldrarna är osams.
Inlägg #4: Postat: 2004-05-04 06:56:00
Angostura
Inget mot läkarkåren, men nog faan om det inte ska vara en läkare för att komma på något så grymt!
Inlägg #5: Postat: 2004-05-04 07:02:00
Anna Dr
Till dom som inte tror obucenterna gjorde det. Tja, någon har ju gjort det ivarje fall. Det var ju utom alla tvivel att läkarna hade styckat henne, men friades för att man inte kunde dömas för själva mordet om jag inte minns helt fel. Varför styckade dom henne om dom inte mördade? För skojs skull?
Inlägg #6: Postat: 2004-05-11 16:10:00
Felippa
På www.mediemordet.com finns det information för den som inte är lika fördomsfull som Anna.
Inlägg #7: Postat: 2004-10-25 06:22:00
Anna Drangel
Nu har jag läst boken Catrine och rättvisan. Funderar på hela rättsapparaten och på det faktum att de mordåtalade ...
Laddar...