Rädda horan!

Showing page 1 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #1: Postat: 2004-04-02 16:26:00
Sunny
Forts eller streaptease av t.ex mig så visas han bara vidare. Är han ny frågar flickan vad han önskar o berättar vad som finns ,vilka regler osv. Eftersom alla flickor gör olika saker kankse det inte finns någon lämplig där just då. Alla flickor säger nej till de kunder de inte vill ha: skälet är privat Bär sig någon illa åt när jag strippar blir han bojkottad o detta gäller överallt i de större städerna eftersom spärrlistorna byts med varandra.
Inlägg #2: Postat: 2004-04-02 16:28:00
Sunny
Särskilt mysigt var det i december då alla bord hade en termors varm glögg o ett fat pepparkakor. Julblommorna från kunderna fick hela stället att dofta hyacint. O så var det då kunden som ville ha ett tänt stearinljus i häcken medan vi sjöng julsånger. Det finns alla sorter...
Inlägg #3: Postat: 2004-04-03 11:49:00
Anna Dr
Sunny, jag är imponerad över dina erfarenheter! Det som slår mig är din romantiserade bild av ensexarbetares vardag. Jag vet inte om jag helt är ute och cyklar när jag säger att dina erfarenheter låter som en sexarbetares drömvardag; pepparkakor, hyacintlukt, glöggmys. Nästan som i en Tauble-låt. Var det verkligen så bra som du beskriver? Att strippa är en sak, men hur var det när man hade samlag? För mig skulle det kännas väldigt utlämnande att använda min kropp för män jag inte känner.
Inlägg #4: Postat: 2004-04-03 15:57:00
Observant
Verkar ju jättemysigt alltihop. Man skulle kanske föreslå sin dotter bli sexarbetare. Så mysigt hela tiden. Dessutom är det ju självklart att män alltid måste få tillgång till sex när dom så önskar, frun är dum därhemma osv.
Inlägg #5: Postat: 2004-04-03 17:25:00
Sunny
Ja Anna: åren i sexbranchen var utan tvekan de bästa i mitt liv. De människor jag mötte då förändrade mitt liv för alltid,för det är nog bara i den barnchen man umgås på jämlik fot både med toppolitiker ,grevar likväl som gatsopare o utslagna. Även med tungt kriminella: De har ibland enorma summor pengar att bränna. De bordeller som fannns derva alla av en eller flera flickor: som enskild firma eller ab.
Mitt strippbolabg hette mulliga o gulliga.
Inlägg #6: Postat: 2004-04-03 17:29:00
Sunny
Observant: Jag kände en mor o dotter som drev sin bordell tillsammans: De samarbetade bra. Det var ju alltid kvinnorna som bestämde o valde bort: ville de inte ha samlag lät de b bli. Den vännina jag skrivit om här som" Den lilla horan som försvann" jobbade över 20 år i branchen men lät aldrig någon man röra vid henne.
Inlägg #7: Postat: 2004-04-03 17:41:00
Sunny
I dag har Kkappjakten på horor o den nya sexköpslagen har gjort det omöjligt att arbeta som fria horor i Sverige. Kunderna vill ta kontakt via manlig hallik som bestämmmer allt o tar förtjänsten. Vi har fått hit trafficing: Det lönar sig enormt nu. De horor som jobbar självständigt pendlar till ett Eu land där de kan jobba. Jag känner flickor som jobbar i Tyskland,Holland, Norge o Danmark. De som blir kvar är de utslagna missbrukartejerna som nu får kämpa mot sexlagen o de nya hallikarna.
Inlägg #8: Postat: 2004-04-03 18:01:00
Anna Dr
SunnY: jag förstår att pengarna var bra och att du kunde välja att inte ha samlag. Men jag tror inte att det per automatik följer att bara för att man legaliserar - försvinner behovet av ett regelrätt samlag. Det är väl klart att missbrukartjejerna förmodligen råkar illa ut även om det legaliseras. Då kommer det finnas ännu mer "hallickar" i form av klubbägare som kan kräva av dom att ställa upp på allt.
Inlägg #9: Postat: 2004-04-03 18:02:00
Anna Dr
Eller; missbrukartjejerna kommer ju förmodligen vara längst nere på listan bland sexarbetarna. De är mest desperata. Det känns lite konstigt att man först när man jobbar med striptease och sexarbete ska få uppleva att på ett jämställt sätt få umgås med grevar och gatusopare...
Inlägg #10: Postat: 2004-04-03 18:10:00
Anna Dr
elller tungt kriminella. FÖr den delen har jag fått min beskärda del av grevar och baroner, samt tungt belastade kriminella. Men det är inom en annan branch. Musik- och restaurangbranchen.
Inlägg #11: Postat: 2004-04-04 11:48:00
Robert
Jag har varit på en strippklubb i en f.d. öststat faktiskt och det är ett minne jag håller kärt. Jag och två strippor satt och pratade och drack länge länge jag som fick betala naturligtvis och vi hade faktiskt väldigt trevligt tillsammans. Vi pratade om allt möjligt och en av dem satt och fnissade avspänt.
Inlägg #12: Postat: 2004-04-04 11:50:00
Robert
Jag måste säga att det är bland det trevligaste umgänget jag någonsin haft. Socialt är jag ganska skygg av mig och har problem med att lita på andra människor, men i och med att det var deras jobb att hålla mig sällskap så kunde jag koppla av på ett helt annat sätt utan att vara rädd för att bli utfryst.
Inlägg #13: Postat: 2004-04-04 11:53:00
Sunny
Ja Anna:Restaurnangbranchen är lite likadat. Även inom teatern. Alla som jobbar o går ofta på teatern känner varandra. Sexbranchen är speciell för man kommer varandra så nära I de länder som legalisertas har förbunden hjälpt till med juridisk o medecinsk hjälp liksom de engagerar sig i narkomanvården. Jan Visser centre i Amsterdam har den bästa kollen i Europa o de får bidrag från staten. Pengar: man måsta alla försörja sig.
Jag har jobbat med olika saker men ingenting så kul som detta.
Inlägg #14: Postat: 2004-04-04 11:53:00
Robert
Jag gick egentligen dit bara för att med egna ögon se det som det är sådant ståhej om, men jag hade inte räknat med att finna sådan djup mänsklighet där. Jag påstår inte att jag vet allt om hur sexbranchen fungerar i öststaterna, eller hur det är att vara strippa, jag bara säger hur jag upplevde det.
Inlägg #15: Postat: 2004-04-04 11:56:00
Sunny
Anna: Jag vet inte om du läst min "Backstage?" Det var så jag fiick kontakt med yrket den första gången fast det sedan tog lång tid att börja jobba igen.
Den är helt autentiskt förutom namnet på den finska numer läkaren.
Inlägg #16: Postat: 2004-04-04 12:05:00
Sunny
Man måste vara en god lyssnare o verkligen bry sig: Därför passar inte alla.Man bör gilla kramar o pussar. Man får ta del av så många olika livsöden: Hur trösta en man som förlorat sin fru efter 60 år o aldrig någonsin haft en annan kvinna?Eller han som förlorade fru o barn i en bilolycka? Eller den unge brandskadade mannen som såg ut som ett monster? Jag medger att jag ibland tog med en "torsk" hem till familjen där de umgicks med barn o husdjur. Det är läkande.
Inlägg #17: Postat: 2004-04-04 12:08:00
Sunny
Det förekommer svin oxå bland de här männen men till skillnad ifrån om jag är anställd på ett hotell eller en krog så behöver jag inte släppa in dem.
Strippar jag på en stor klubb så befinner jag mig utom räckhåll för publiken. Ingen tafsar där inte.
Där är säkrare att dansa än på en krog för de har vakter.
Inlägg #18: Postat: 2004-04-04 12:52:00
Robert
Sunny: Intressant berättelse. Jag måste i alla fall säga att jag hyser största respekt för personer innom yrket. Jag menar, man kan ju undra hur den där stackars brännskadade killen skulle ha klarat sig med bara doktorer och psykologer? Vad hade han fått? Lite prosac och en klapp på axeln? Jag tycker att det verkar som att ni gör gjorde i ditt fall ett storartat jobb.
Inlägg #19: Postat: 2004-04-04 23:15:00
Jan E
Sunny, vi har diskuterat ämnet förut. Du är alltid väldigt generös med dina erfarenheter och intellektuellt förstår jag vad du säger - dock inte känslomässigt.
Inlägg #20: Postat: 2004-04-04 23:35:00
Sunny
Jan : Många i vårt samhälle är känslomässigt "snöpta." Ofta män. Det ingår i mansrollen. De brukar oxå vara sexkunder.Det finns åldrande män som inte fått en kram på decenier. Själv är jag känslomän. o mycket fysik: att krama en främmande uteliggare på gatan är sånt jag gör.. Alla är inte lagda så. Min förmåga att komma innanför skalet på en ledsen person är en slags gåva.I sexbranchen kan jag använda gåvan .
Alla i yrket har inte denna egenhet: liksom alla läkare inte är empatiska.
Showing page 1 of 4: 1  2  3  4
Laddar...