Inlägg #1: Postat: 2004-03-28 22:58:00
|
Mona |
Ja,du...datorn är inte lätt att erövra.
Försöker lära min mamma som är 70 år att använda e-post. Hon är ytterst motsträvig, men igår fick jag henne iallafall att närma sig datorn, skräckslaget...hon inser ju nyttan...
Du skriver bra, som vanligt.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-03-29 09:51:00
|
Anna Bystedt |
Härligt! Jag är likadan såklart! När proppen går här, tänder jag stearinljusen, plockar fram en ficklampa, samlar fyra barn och två hundar i soffan, också väntar vi på Patrik... När han bytte ut min gamla tegelstensmobil nyligen mot en med kamera blev jag galen. Jag vill inte!!!!!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-03-29 10:46:00
|
Ilona |
Härligt och läsa! Dina texter förgyller dagen som vanligt. Har viss förståelse för dina "tummar", även om jag själv inte hör till den kategorin. Fixar de mesta själv, om det inte krävs riktig experthjälp. Nyfikenhet för nya saker, "snålhet" och lite gener från en händig far är några bidragande orsaker. Har giersåg, skruvdragare och kopplade själv in bredbandet.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-03-29 10:55:00
|
Karin Dahlin |
Heja Sunny, vilken förunderlig skrivargåva du har..läser din text med största förtjusning, det vet du
Kram Kari
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-04-01 17:15:00
|
Ingrid O Losell |
Jättekul text! Njöt hela tiden i fulla drag. Du har så skön humor, Sunny! Kanske blev mitt leende extra bett eftersom jag själv älskar teknik och är kompis med manualer - MEN - allt det andra, som jag inte kan, överlåtes villigt åt andra. Fast, då kallar jag det *delegera* och känner mej därmed helt rätt i tiden ;o Tack för en trevlig stund!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-04-01 17:23:00
|
Kia |
Så sant som det är skrivet! Puss på dig mamma-tummen-mitt-i-hand!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-05-01 23:50:00
|
margareth osju |
Vilken underbar text och ack så träffande på så många sätt.
Fem stjärnor och mer därtill får du av mig.
|
|