Sparka inte på BB-Linda - hon ligger ju ner!

Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #61: Postat: 2004-03-08 13:55:00
Nartin
Om nu uppmaningen är att vi skall leva våraeget liv, borde väl du i rimlighetens namn SKITA i vad Linda gör och inte gör. Vad ÄR det här egentligen? Vissa av er låter som bibelfundeamentalister från den mest inavlade delen av den amerikanska södern. Fortsätt läsa era jävla kvällstidningar till ni inte kan forma en endaste egen tanke själva.
Inlägg #62: Postat: 2004-03-08 16:52:00
Qvinna
Som jag på ett ställe skrev får socialen avgöra om Linda är lämplig som förälder. Att jag själv ngn gång tänkt att hon kan vara olämplig är pga hennes kokainmissbruk, hennes sätt att när hon var i BB totalt strunta i att hon hade barn att ta hänsyn till, att hon uppförde sig på ett sätt så att dom kunde skämmas för henne.
Inlägg #63: Postat: 2004-03-08 16:52:00
Qvinna
Som jag på ett ställe skrev får socialen avgöra om Linda är lämplig som förälder. Att jag själv ngn gång tänkt att hon kan vara olämplig är pga hennes kokainmissbruk, hennes sätt att när hon var i BB totalt strunta i att hon hade barn att ta hänsyn till, att hon uppförde sig på ett sätt så att dom kunde skämmas för henne.
Inlägg #64: Postat: 2004-03-08 16:52:00
Qvinna
Inlägg #65: Postat: 2004-03-08 16:57:00
Ge fan i såpor!
Vem fan är det som försvarar Såpahoran, Nartin? Det är ju du! Fan hade Viktor rätt, har du bara skit mellan öronen?
Inlägg #66: Postat: 2004-03-08 19:14:00
Sunny
Nartin: Så skönt med ett normalt inlägg i debatten. För att ta alla kändistokiga tanters favoritsåpa: Vårt kungahus! Jag läste någonstans när de hade 3 små barn att båda föräldrarna var frånvarande över en tredjedel av året.
Det hela är en klassfråga. Vita medelålders tanter i
ur medelklassen mot "trashet" såsom såpastjärnor etc
DN hade en bra artikel om detta i dag.
Inlägg #67: Postat: 2004-03-08 19:21:00
Sunny
Lyft blicken från Aftonbladets skvallersida o läs den här artikeln i stället. Länk: aftonbladet.se
det är detta attityder som Q:s bottnar i. Fanny Ambjörnssons avhandling är kristallklar.
Inlägg #68: Postat: 2004-03-09 10:10:00
Nartin
"Ge fan i såpor" - du har inte fattat någonting va? Qvinna - du torg ju upp de ovidkommande aspekterna om BBLindas utbildning och bröststorlek. Kom dessa argument med av bara farten? Demonisering, kallas det. Populärt bland förtryckande ideologier samt i kvällspressen. Vilket tillhör du?
Inlägg #69: Postat: 2004-03-09 10:11:00
Nartin
torg tog
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Laddar...