Inlägg #1: Postat: 2004-02-16 12:09:00
|
Helene |
Jag brukar tycka om dina texter, men du fick en tvåa av mig den här gången. Dels för meningen "vad som rör sig i mitt lilla ... " och för temat. Texter om sourze känns så överflödiga. Bättre kan du!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-02-16 12:36:00
|
Thomas L. Aabo |
Garvade då mitt inre spelade up scenen med en av dessa unifomerade, feminina trippande varelserna plötsligt faller så vådligt.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-02-16 13:05:00
|
AC Collin |
Du har verkligen humor och självdistans. Det är värt hur mycket som helst. Men här var det lite lång startsträcka och brist på fokus. Ämnet om vänskap är superintressant, du skulle kanske vidareutvecklat det? Jag har liknande erfarenheter som du, berörde det i ledaren om "perversa epoxylim-relationer". Det är nåt visst med oss skorpioner ;- Go girl...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-02-16 13:09:00
|
Misan |
Jag tycker det är kul med dina texter , dom kan handla om allting.
Jag flyger mycket jag med.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-02-16 13:09:00
|
Sunny |
Jag vågar inte förlita mig på din mamma! Kul morgon läsning ja för mig är det morgon
Själv är jag mera än flyggrädd: Har inte vågat mig upp i luften på 30 år sedan den flygningen slutade med akuten för mig!Har därför blivit inbiten tågluffare men men det är så begränsat.
Hur kan man välja ett yrke som ditt undrar en småfnissande Sunny?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-02-16 15:25:00
|
Tandis |
Man ska inte gå på för höga klackar när man har brottom ;
Kul text och lätt läsning, behöver inte alltid vara så alvarligt.
Vi vanliga konsumenter absorberar det vardagliga lättare.
Kör på...
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-02-16 23:19:00
|
Lars Nilsson |
Lycka till! Det börjar bra.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-02-17 10:25:00
|
Lina |
Varför inte tala ut med din vännina? Vuxna människor måste ju kunna tala med varanda!
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-02-20 09:30:00
|
pUs |
Alla sorters kompisskap/ vänskap är bra på sina sätt. Tror dock att det kan vara lite farligt att knyta upp sig vid *en* extremt nära bästis, eller i alla fall att se honom/henne på det sättet. Tyvärr gör man väl det omedvetet, svårt att styra sånt själv.. bah. Uselt råd, märker jag. Eller inget alls snarare.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-03-30 17:14:00
|
Yog-Sothoth |
Precis som dig hade jag en vän som var mer tärande än närande, rättare sagt alltid tärande...
Han fick mig att bli en sämre människa. Varför man var vän med honom överhuvudtaget kan man undra ibland...men vi hade varit vänner i många år när jag till sist inte ville veta av han längre. Trots att man saknar vänskapen ibland så känner jag att jag numera är en bättre människa, så vad du än gör stå på dig och du kommer märka med tiden att det känns bättre för dig att inte umgås med personen
Mvh
|
|