|
Inlägg #1: Postat: 2004-01-30 10:49:00
|
|
Carin C |
För att det säljer så ska det givetvis användas? Men vet vi om VR kommer sälja sina 10 000 efterlängtade ex? ESjälv tycker jag det är svårt att se logiken mellan en stringtrosa och tidning..
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-01-30 11:00:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Din man tillhör inte en liten avvikande minoritet. Naomi C - nej tack.
Alltid kul att läsa dig.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-01-30 17:34:00
|
|
sten |
Det luktar skit om stringtrosor. Har sett reklamen men är inte säker på att alla stjärtar sitter på damer. Visst kan trosor vara sexixiga men string som skär in i anus ger mig en känsla att alla är skitbruna på insidan. Det är inte sexigt
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-01-31 11:40:00
|
|
Qvinna |
Såg dessa tavlor häromdagen. Jag vill inte se meterhöga bilder på "privata kroppsdelar" när jag är ute på stan. Jag vill själv bestämma när jag vill se människor nakna. Själv har jag aldrig någonsin fått "dubbelrumpa" i vanliga trosor som många påstår, jag har heller aldrig någonsin råkat ut för "vanliga" trosor som korvar sig. Men jag är kanske konstig.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-01-31 11:41:00
|
|
Qvinna |
Jag tycker det vore skönt som tjej/kvinnotidningar gick över till att få tjejerna att tänka hur ser HAN ut och hur vill jag att HAN ska se ut istället för hur ser jag ut. Jag köper aldrig Bonniers kvinnotidningar pga deras diskriminering av den kvinnliga blicken.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-01-31 23:10:00
|
|
Sunny |
En härlig artikel som berör saker vi funderar över lite till mans. Money talks: det är en av livets realiteter. För övrigt har ingen av mina män kritiserat min mullighet: tvärtom har Zornkullan varit på tapeten här med.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-01-31 23:57:00
|
|
Kajsa |
Synd att du köpte tidningen, ett ex mer sålt när dom sannerligen inte förtjänade det. Hoppas att tjejer blir mer och mer medvetna och skippar en sådan skittidning.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-02-04 13:35:00
|
|
Johannes Jakobsson |
Bra skrivet!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-02-10 21:41:00
|
|
Ingrid O Losell |
Mycket bra! Det behövs klarsynta kvinnor som du A-C Collin, som säger högt vad många av oss bara tänker - men så länge som "Hud säljer" så lär vi inte slippa eländet med mindre än hudförbud - Njaej, det tål faktiskt att fundera på och hoppas att nån kommer fram till nåt bättre.
|
| |