|
Inlägg #1: Postat: 2004-01-12 17:30:00
|
|
Staffan Huss |
Bra att du aer tillbaka igen. Taenkvaert aemne du skrivit om.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-01-12 22:25:00
|
|
amanda |
Hmm... intressant artikel. männen är naturligtvis också lidande av att ha roller, ingen mår bra av att klämmas in i en färdigstämplad mall, men det är kvinnorna som förlorar störst på det i samhället. Visst är det också en roll att ses som vinnare och stark om man är man, men den rollen är iaf behagligare ekonomiskt och positionsmässigt än kvinnans "svaga" och "förlorarmässiga" roll.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-01-12 22:26:00
|
|
forts. amanda |
Däremot är den kanske inte alls behaglig känslomässigt, precis som kvinnornas roll inte alltid är det. Sådärja! Det var allt från mig/ a
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-01-22 20:18:00
|
|
Lotta |
tja Björn! du kan fan ha rätt i det du skriver,, och du skriver bra.. fast ett tips.. skit i att förklara dej hela tiden! tex, det där med att folk inte ska klaga.. för sure det är irresterande.. men det förstår texten när dt kommer mitt iallt!
take care
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-06-27 18:33:00
|
|
Matilda |
Jag tycker det är helt fel. Det är upp till personen i fråga, och personerna runt omkring, också för den delen.Är killen så feg att han inte vågar visa sitt missnöje inför folk är det väl hans problem? Och är människorna runt omkring honom så taskiga att de inte tröstar honom är det väl det väl jävligt synd att de är så dumma? Det är ingen skillnad på tjejer och killar i det sammanhanget tycker jag.
|
| |