Jag är dålig i sängen. Hurra!

Inlägg #1: Postat: 2003-12-10 17:17:00
Jennifer
Vet inte varför. Antingen gör man det eller också inte.
Inlägg #2: Postat: 2003-12-11 05:55:00
Erik Lindgren
Känns onödigt, jag menar, livet går ju vidare. Att ha blivit dissad av någon miljarddel av världsbefolkningen känns liksom inte så relevant i det stora hela. Dessutom kan det vara ganska befriande och kul att ha fiender, Making Enemies is Good, som Backyard babies sjunger.
Inlägg #3: Postat: 2003-12-11 10:18:00
Jennifer
Hm, ja men i så fall varför skriva eller bry sig om nånting överhuvudtaget. Livet går ju vidare?

Fast jag håller med, det jag menar är ju att det kan vara befriande att ha fiender.
Inlägg #4: Postat: 2003-12-14 10:15:00
Erik Lindgren
Va? Vadå "varför bry sig om någonting över huvud taget?"? Menar du att det plötsligt är onödigt att bry sig i sådant som får en att må bra? Hurr vettigt är det på en skala? Livet går vidare, sant, men hur man mår i detta "vidare" beror av ens förflutna, varför det är högst viktigt att tänka på vad man bryr sig om och vad det får för konsekvenser.
Inlägg #5: Postat: 2003-12-14 14:21:00
Jennifer
Du har helt rätt Erik, vissa saker är helt enkelt inte värda ens energi. Men jag tror att var och en måste nå den insikten i sin egen takt. Själv kommer jag nog att fortsätta reflektera över småsaker ett tag till :
Laddar...