Jag är skyldig till en våldtäkt

Showing page 1 of 5: 1  2  3  4  5
Inlägg #1: Postat: 2003-11-13 11:24:00
Thomas
Är det SÅ förbannat svårt att fatta att de här sakerna hänger ihop, att alla dessa våldtäkter på spåndumma svenska turisttjejer hänger ihop med just den bristande jämlikhet som ni reser för att uppleva, sedan ni genomfört jämlikhet till 128 i Sverige, dithän att ni själva inte vill ha de svenska män som har blivit resultatet?
Inlägg #2: Postat: 2003-11-13 11:25:00
Thomas
Förutom, och tro mig, att vi svenska män vantrivs så in i helvete med det system ni har tvingat på oss med all kraft och alla skällsord som finns, "talibaner" är ett av de vänligare. Ni KAN inte se er egen dumhet och dubbelmoral, bjälken sitter i vägen i ögat på er.
Inlägg #3: Postat: 2003-11-13 11:28:00
Thomas
Och för att nu slippa allt idiotkäbbel: jag är PRECIS lika mycket emot våldtäkt som ni kvinnor själva. Jag tycker precis som ni att det ska vara lika lön för lika arbete både för män och kvinnor, och att den som diskriminerar kvinnor ska straffas. Men jag VÄGRAR ställa upp på det hycklerisystem som ni har skapat och där ni ska dra ALL fördel av situationen utan att ha några skyldigheter.
Inlägg #4: Postat: 2003-11-13 11:32:00
Thomas
Dessutom VÄGRAR jag tycka synd om stenkorkade svenska turistkossor som först kräver total jämlikhet i Sverige, ända dithän att vi svenska män ska totalfeminiseras, och sedan ändå föredrar "spännande", klart ojämställda män i Grekland, och därefter litar totalt på de "spännande" ojämställda greker som de föredrar framför svenska män.
Inlägg #5: Postat: 2003-11-13 11:35:00
Thomas
Hur dum får man vara om man samtidigt ska kunna få någon att tycka synd om en? Om man går hem med en okänd, "spännande" ojämställd grek, berusad?
Ni KAN inte ha det här på båda sätten samtidigt, och det är ert eget fel att ni inte trivs med det resultat som blir.
Inlägg #6: Postat: 2003-11-13 11:39:00
Thomas
Jag har bestämt mig - jag är antifeminist, och jag tänker under resten av mitt liv sätta en ära i att alltid göra tvärtom mot vad ni svenska kvinnor vill att jag ska göra. Ni är feminister hela bunten, så ni är ansvariga för det ni har ställt till med. Och jag tänker aldrig mer ägna en sekund, eller spendera ett öre på en svensk kvinna. Ni är så jävla tråkiga, fula och ospännande jämfört med alla färgstarka utländska kvinnor.
Inlägg #7: Postat: 2003-11-13 11:41:00
Jones
på nåt sätt tror jag inte någon av dem kommer sakna dig..
Inlägg #8: Postat: 2003-11-13 11:55:00
Thomas
Och tro mig, Jones, det är ömsesidigt! :- Klokaste beslut jag någonsin har tagit...
Inlägg #9: Postat: 2003-11-13 11:55:00
Alvunger
Det var ju ett litet trevligt utbrott. Jag vill bara göra dig uppmärksam på att bartendern inte var grek. Han var precis lika dumtråkig, fulblek, pisssvensk som du. Jobbigt va?
Inlägg #10: Postat: 2003-11-13 11:57:00
Alvunger
antifeminist är inte rätta ordet för dig. Du är rasist.
Inlägg #11: Postat: 2003-11-13 11:59:00
Jörgen
Varför pratade han engelska med dig då?
Inlägg #12: Postat: 2003-11-13 12:00:00
Jörgen G
Och ändå satte du på honom... Ja han tillhörde väl de som hade förmåga att snacka/supa omkull de tjejer han ville ha. och så hade han insett att det inte fanns någon framtid för såna som han i feministsverige, så han hade tagit det förnuftiga belsutet att "fly" till någon semesterort där han kunde fortsätta sin verksamhet ostört.
Inlägg #13: Postat: 2003-11-13 12:04:00
Alvunger
Jag satte på män jag fann sexiga, och som kände likadant för mig. Män som snackar/super omkull tjejer tillhör inte den kategorin. Så du tror att när tjejer har sex, är det för att någon snackat/supit omkull dem?
Inlägg #14: Postat: 2003-11-13 12:09:00
Thomas
Svar 10: jaså, jag är rasist som föredrar utländska kvinnor? Logik? Tja, ungefär densamma som svenska kvinnor brukar kunna prestera... :-
Inlägg #15: Postat: 2003-11-13 12:16:00
Thomas
Svar 9: bartendrar i Grekland brukar vara greker, som du vet. Du gör inget i din text för att lyfta fram det undantag som var fallet här. Det ändrar heller ingenting i sak, det jag skriver är lika sant för det.
Inlägg #16: Postat: 2003-11-13 12:17:00
Jones
thomas, sluta, du gör bort dig. ingenstans har hon sagt att hon föredrar "spännande klart ojämnställda greker".
tror du att kvinnor anser att jämnstäldhet är motsatsen till spännande? Inte heller sa hon att anledningen till att hon kallade dig rasist var att du föredrog utländska kvinnor. men visst är det roligare att hitta på saker att kasta skit på än att försöka debatera sakligt?
Inlägg #17: Postat: 2003-11-13 12:19:00
Jones
Svar 15: Fråga istället för att anta?
Inlägg #18: Postat: 2003-11-13 12:22:00
Thomas
Visst, hon har inget skrivit, men verkligheten har talat sitt tydliga språk och bekräftar att det är som jag har gjort reda för. Hon har bara valt att undanhålla rätt väsentliga fakta för sin läsekrets, och det är hennes problem. Det jag har skrivit håller streck ändå. Det är som jag skriver, även om det känns jobbigt att läsa och även om det inte hör till god ton att säga sanningen om detta. Men vad är ett diskussionsforum annars till för?
Inlägg #19: Postat: 2003-11-13 12:32:00
Jones
är det väsentlig fakta vilken nationalitet bartendern tillhörde?
det du skriver håller inte för fem öre i mina ögon, och att det är jobbigt att läsa beror inte på att det är en jobbig sanning, det är jobbig trångsynthet. och det är inte vad ett diskussionsforum är till för, det är vad ND är till för.
Inlägg #20: Postat: 2003-11-13 12:33:00
Thomas
Svar 15: nej, bartendrar i Grekland som är icke-greker är rimligtvis så sällsynta att det enda vettiga antagandet om en bartender vars nationalitet inte får något omnämnande är att han är just grek. Josefine väljer att undanhålla fakta om detta, rätt väsentliga,alternativt efterhandskonstruera vilket gör att även jag börjar luta åt att alltihop är fiktion. Det ändrar i och för sig heller ingenting i sak.
Showing page 1 of 5: 1  2  3  4  5
Laddar...