Inlägg #21: Postat: 2003-10-29 08:14:00
|
Nartin |
och min värdighet tillåter mig inte att ge folk politiska åsikter dom inte har. Bara så att du vet var jag står.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2003-10-29 08:19:00
|
Nartin |
och så ber jag om ursät för okvädningsorden du citerar i svar 18. Skrivna i affekt, vet du. Men kan du försöka förklara vilka dessa människor är, som är dödsstraffsanhängare, abortmotståndare, krigshetsare. Vilka är de. Jag misstänker att du tror att JAG är en sån, bara för att jag inte delöar din tro på revolutionen, men du har FRUKTANSVÄRT fel, Unto Seppelä. Jag är ingenting av ovanstående, men det blir bekvämast för dig att tro de. Så SNÄLLA. SLUUUTA bunta ihop folk. jag BEEEEEER dig.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2003-10-29 08:58:00
|
Nartin |
stavar som en kratta, men det går väl att fatta.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2003-10-29 09:24:00
|
US. |
Svar 20 Nartin. Jag har sparat alla mina kommentarer men hittar inte "Men alla ni som är emot Reclaim, ni är ju för Bush", så bättre lycka nästa gång.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2003-10-29 09:36:00
|
Nartin |
DIN kommentar till Daniel Ekmans artikel "idioter på gatorna":
"Glöm inte Irakkriget. Där använde USA inte några stenar, det var andra vapen. Det var olagligt. Ni som är kritiska mot kravallerna, Ni var för kriget i Irak? Äckligt! Georg W Bush är ju också som en 15-åring eller hur, kolla hans flin, precis som en MUFfare eller LUFfare eller som andra borgarlymlar.
".
|
|
Inlägg #26: Postat: 2003-10-29 09:42:00
|
Nartin |
Den kommentaren sammanfattar ganska väl ditt varande på dessa sidor. lite lösryckta fördomar, lite kollektiva anklagelser, några för ämnet irrelevanta infall, och så lite illa underbyggda angrepp på icke-kommunister eller deras utseende i detta fall.
|
|
Inlägg #27: Postat: 2003-10-29 09:48:00
|
US. |
Sammanfattningen av kommentarerna innan Irakkriget och efter stenkastningen ger en klar bild om att många av dem som var för krig dömde stenkastande ungdomar vällig hårt, men höll tyst om ”Alla bombers moder”.
|
|
Inlägg #28: Postat: 2003-10-29 09:58:00
|
Nartin |
MEN NU GÖR DU JU DET IGEN!!! du pekar med hela handen åt nåt håll som du inte tror dig behöva försvara. du BLIR inte tagen på allvar med sådana metoder, du blir sedd som en virrpanna som inte kan hålla isär begreppen. fattar du inte det?
|
|
Inlägg #29: Postat: 2003-10-29 10:03:00
|
Nartin |
du är en fantom på att göra illa underbyggda antaganden. Kan du förklara varför du hela tiden sammankopplar abortmotståndare, krigshetsare, antifeminister, dödsstraffsanhängare till en enda massa? När du gör så, får man uppfattningen att du inte kan hålla isär begreppen och måste demonisera dina meningsmotståndare med för ämnet irrelevanta anklagelser.
|
|
Inlägg #30: Postat: 2003-10-29 10:04:00
|
US. |
Jag fortsätter min stil, observera att den ändå är söndagskoleaktig i jämförelse med dem som har tagit som sin livsuppgift hata mig för mina åsikter skull. Jag tar igen ett par av praktexemplaren. Sign Mike: ”När utsugarna fått sina nackskott blir han lokal folkommissarie eller möjligen lägerchef i egenskap av att han är enda kommunisten på orten.” ”… lider troligen av syfilis i slutstadierna. Sannolikt orsakad av att han mentalt sugit av samtliga kommunistdiktatorers kukar.” Amen Nartin.
|
|
Inlägg #31: Postat: 2003-10-29 10:08:00
|
Nartin |
dessutom brister du ofta i analys. När någon kritiserar en artikel skriven av en feminist, är du vips där och delar ut epitetet "antifeminist". När någon hävdar att Saddam måste bort, får denne etiketten krigshetsare. Men det finns flera sidor myntet, allt är inte så enkelt. Du själv försvarar sällan en ståndpunkt, utan upprepar samma mantran om och om igen.
|
|
Inlägg #32: Postat: 2003-10-29 10:10:00
|
Nartin svar 30 |
men för i helvete. Det är INTE MIKE du pratar med nu!!! jag SKITER i vad Mike gör och inte gör. Kan du inte hålla isär begreppen? Hallå? FATTAR du hur skillnaden. olika signaturer - olika personer. förstått?
|
|
Inlägg #33: Postat: 2003-10-29 10:12:00
|
Nartin |
och det ÄR inte för dina åsikters skull som du hatas, hur gärna du än hoppas på att vara nån slags dissident. hänvisar till svar 20 här. Varför är det just DU som är så hårt ansatt. KAN det ha att göra med din "stil". och att dessutom försvara dig med att Mike är värre visar på en otroligt omogen inställning till civiliserat beteende.
|
|
Inlägg #34: Postat: 2003-10-29 10:17:00
|
Nartin |
Faktum är att du inte direkt inbjuder till politiska diskussioner när du hela tiden hänvisar till Bush eller Nazism och ger dina meningsmotståndare åsikter de inte har.
|
|
Inlägg #35: Postat: 2003-10-29 14:26:00
|
Nasse |
Efter att ha tvingats genomlida Untos kommentarer måste jag ge honom rätt i ett par saker: Ja, jag är för dödsstraff för en viss person i Vellinge. Och nej, jag är inte emot abort. En viss persons moder borde absolut ha gjort en sådan för ett antal år sedan.
|
|
Inlägg #36: Postat: 2003-10-29 15:15:00
|
Nartin |
nej, Nasse, nu ger du ju Viktor vatten på sin kvarn. Det där kommer JAG att få slängt i ansiktet på mig nästa gång jag försöker diskutera. med karln.
|
|
Inlägg #37: Postat: 2003-10-29 15:23:00
|
Thomas L. Aabo |
Nej Nasse. Ta inte bort vårt dagliga nöje! Viktor är ju rolig med sina kommentarer som inte baseras på fakta och påstenden som han drar direkt ur luften.
Folknöjen bör kulturminnesmärkas!
|
|
Inlägg #38: Postat: 2003-10-29 15:58:00
|
dennis |
Thomas: ja, det är i sanning ett nöje läs: skräckblandad fascination att läsa Viktors kommentarer. Om de inte börjar med att alla är nassar så brukar de i alla fall sluta så :p
|
|
Inlägg #39: Postat: 2003-10-29 17:45:00
|
Nasse |
Eftersom vi alla är nazister som inte delar Unto- Viktors åsikter om sakernas tillstånd, tyckte jag att det var lika så gott att byta signatur för att gå Viktor till mötes. I övrigt är kommentaren skriven med en viss ironi, vilket jag hoppass ni insett ;
|
|
Inlägg #40: Postat: 2003-10-29 19:25:00
|
Viktor |
Läs Malins "Saningen om Nationademokraterna" något att bita i för alla nazister.
|
|